Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#Gelecek Nesiller

Kapsül Haber Ajansı - Gelecek Nesiller haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Gelecek Nesiller haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Hyundai Motor Türkiye’den Sürdürülebilir Geleceğe Yeşil Adım Haber

Hyundai Motor Türkiye’den Sürdürülebilir Geleceğe Yeşil Adım

Hyundai Motor Türkiye, sürdürülebilirlik vizyonunu yalnızca mobilite alanındaki yatırımlarıyla değil, çevreye ve topluma katkı sağlayan sosyal sorumluluk projeleriyle de desteklemeye devam ediyor. Bu kapsamda, Hyundai ’nin global ölçekte yürüttüğü “IONIQ Ormanı” projesinin Türkiye ayağı için 2025 yılında Kocaeli’nin Karamürsel ilçesinde dikimi gerçekleştirilen 10 bin fidan, düzenlenen fidan dikim etkinliğiyle birlikte geleceğe bırakılan kalıcı bir mirasa dönüştü. Ege Orman Vakfı iş birliğiyle gerçekleştirilen proje, biyoçeşitliliğin korunmasına katkı sağlarken aynı zamanda yeni orman alanları oluşturulması hedefine de destek oluyor. Dünya genelinde yürütülen bu projede, bugüne kadar farklı ülkelerde toplam 1 milyon ağaç dikimine ulaşıldı. Türkiye’de Karamürsel’de hayata geçirilen IONIQ Ormanı da bu global hareketin önemli bir parçası olarak dikkat çekiyor. Hyundai Motor Türkiye, Kocaeli Alikahya’da 2008 yılında başlayan ağaçlandırma çalışmalarını yıllardır kararlılıkla sürdürüyor. Karamürsel’de oluşturulan IONIQ Ormanı ile birlikte şirketin bugüne kadar doğaya kazandırdığı toplam ağaç sayısı 33.500’e ulaştı. Hyundai Motor Türkiye çalışanlarının katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte, doğaya katkı sağlayan bu anlamlı projenin uzun vadeli etkilerine dikkat çekildi. Etkinlikle ilgili değerlendirmede bulunan Hyundai Motor Türkiye yetkilileri, “Sürdürülebilir bir gelecek için attığımız her adımın toplumsal ve çevresel açıdan değer oluşturduğuna inanıyoruz. Çalışan gönüllülerimizle birlikte hayata geçirdiğimiz IONIQ Ormanı, yalnızca bugün için değil gelecek nesiller için de önemli bir anlam taşıyor. Bu projede emeği geçen tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyoruz” dedi. Hyundai Motor Türkiye, Kocaeli Alikahya’da 2008 yılında başlayan ağaçlandırma çalışmalarını yıllardır kararlılıkla sürdürüyor. Karamürsel’de açılışı gerçekleştirilen IONIQ Ormanı ile birlikte şirketin bugüne kadar doğaya kazandırdığı toplam ağaç sayısı 33.500’e ulaştı. Hyundai Motor Türkiye çalışanlarının katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte, doğaya katkı sağlayan bu anlamlı projenin uzun vadeli etkilerine dikkat çekildi. Etkinlikle ilgili değerlendirmede bulunan Hyundai Motor Türkiye yetkilileri, “Sürdürülebilir bir gelecek için attığımız her adımın toplumsal ve çevresel açıdan değer oluşturduğuna inanıyoruz. Çalışan gönüllülerimizle birlikte hayata geçirdiğimiz IONIQ Ormanı, yalnızca bugün için değil gelecek nesiller için de önemli bir anlam taşıyor. Bu projede emeği geçen tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyoruz” dedi. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Türkiye’nin İlk Resmi Çerkes Müzesi Kapılarını Açtı Haber

Türkiye’nin İlk Resmi Çerkes Müzesi Kapılarını Açtı

Tanıtım programı, Çerkes sürgününü ve hayatını kaybeden ataları anmak adına düzenlenen temsili anma töreniyle başladı. Yapılan yürüyüşün ardından, Adil Bozkurt tarafından Çerkesçe okunan dualar duygusal anlar yaşattı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından protokol konuşmalarına geçildi. Ağıtlar ve Danslarla Kültür Şöleni Çerkes kültürünü gelecek nesillere aktarmayı hedefleyen Çerkes Müzesi, Kartepe’nin ikinci özel müzesi olarak tarihe geçti. Törende sahne alan gruplar sergiledikleri yöresel danslarla katılımcılardan tam not aldı. Çerkes kültürünün estetiği ve hüznü tanıtım programına yansıdı. Amra Halk Dansları grubu Çerkes danslarıyla, Apşa ve Nartlar grubu ağıtlarıyla Çerkes sürgününün acısını yüreklere dokunan bir performansla hatırlattılar. Dernek Başkanı Yenişen’den Teşekkür Müzenin Çerkes kültürünün gelecek kuşaklara aktarılması adına çok kıymetli olduğunu belirten Adige Kültür Derneği Başkanı Yebjin Sedat Yenişen katkı sunan herkese teşekkür etti. Başkan Kocaman’dan Birlik ve Teşekkür Vurgusu Törende kapsamlı bir konuşma yapan Kartepe Belediye Başkanı Av. M. Mustafa Kocaman, müzenin hazırlık sürecindeki dayanışmaya dikkat çekti. Başkan Kocaman; projenin hayata geçmesinde emeği geçen tüm derneklere, özellikle Adige Kültür Derneği Başkanı Yebjin Sedat Yenişen’e teşekkür ederek "Kartepe bir mozaik, biz bu mozaiğin en değerli parçalarından biri olan Çerkes kültürünü bugün burada taçlandırıyoruz. Kartepe Belediyesi Özel Çerkes Müzesi sadece bir bina değil, bir hafıza merkezidir. Gelecek nesiller köklerini burada tanıyacak” dedi. Başkan Kocaman “Müze Gelecek Nesillere Bir Miras” Kartepe’nin her geçen gün daha da geliştiğini ifade eden Kartepe Belediye Başkanı Av. M. Mustafa Kocaman “Kartepe’miz her geçen gün gelişiyor, büyüyor. Kültürel güzellikleri de artıyor. Bu müze de gelecek nesillere bir miras olarak kalacak” dedi. Geniş Katılımlı Protokol ve Halk Buluşması Kartepe Belediye Başkanı Av. M. Mustafa Kocaman’ın ev sahipliği yaptığı törene Milletvekilleri Veysel Tipioğlu ve Sami Çakır, Kocaeli Vali Yardımcısı Salih Bıçak, Kartepe Kaymakamı Hasan Öztürk, Darıca Kaymakamı Yaşar Dönmez, AK Parti İl Başkanı Şahin Talus, AK Parti İlçe Başkanı Murat Yılmaz ve MHP İlçe Başkanı Arif Tuncer, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Ali Yeşildal, Adige Kültür Derneği Başkanı Yebjin Sedat Yenişen, Dernek Başkanı Vedat Eroğlu, Daire Başkanları, Meclis Üyeleri ve Mahalle Muhtarları katıldı. Çok sayıda vatandaşın yöresel kıyafetlerle katıldığı tören, büyük bir kalabalığa ev sahipliği yaptı. Kültürün Kalbine Yolculuk Kartepe Belediyesi Özel Çerkes Müzesi Uzuntarla Mahallesi’nde yer alan müze; Çerkes mutfağından günlük yaşam araçlarına, sürgün tarihinden geleneksel kıyafetlere kadar geniş bir yelpazede Çerkes kültürünü tanıtıyor. Müze, hem kültürel değerlerin korunması hem de gelecek kuşaklara aktarılması açısından kritik bir rol üstleniyor. Dualarla Kurdele Kesildi ve Yöresel İkramlar Sunuldu Konuşmalar ve plaket takdiminin ardından, Prof. Dr. Fethi Güngör’ün yaptığı dua eşliğinde açılış kurdelesi kesildi. Protokol üyeleri ve vatandaşlar, büyük bir ilgiyle müze ziyareti gerçekleştirerek sergilenen eserleri yerinde inceledi. Açılış töreni, misafirlere sunulan zengin ve çeşitli yöresel Çerkes ikramları ile lezzetli bir şekilde sona erdi. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Kapadokya Mahallesi İsmi Nevşehir Belediyesi Meclisi’nde Onaylandı Haber

Kapadokya Mahallesi İsmi Nevşehir Belediyesi Meclisi’nde Onaylandı

Nevşehir Belediye Meclisinde yapılan Nisan ayı toplantısında Raşitbey Mahallesi’nin isim değişikliği, Belediye Meclisi'nin görüşmesine sunulduktan sonra komisyonda kabul edilerek belediye meclisi tarafından onaylandı. Onayın ardından Nevşehir Valilik makamına iletilecek olan kararla Nevşehir’in köklü Mahallelerinden birisi olan Raşitbey Mahallesi'nin adı resmi olarak Kapadokya Mahallesi olarak değiştirilecek. Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’nın emir ve talimatları doğrultusunda teklif edilen ve Nevşehir Belediyesi Meclisi tarafından oy çokluğuyla kabul edilen KAPADOKYA MAHALLESİ isim değişikliği kent merkezinde vatandaşlar tarafından heyecanla ve takdirle karşılandı. Gelecek nesiller için yeni bir anlam ve kadim tarihi yaşatmayı amaçlayan bu değişiklikle Kapadokya marka değeri uluslararası düzeyde Kapadokya’nın Merkezi Nevşehir’de bir mahallede sonsuza dek yaşatılacak. Nevşehir’in kültürel kimliğinde özel bir yere sahip olan Kapadokya ismi mahalle ve şehir hafızasında da nostaljik bir değer olarak ön plana çıkacak. “Kapadokya’nın Merkezi Nevşehir” markasının somut olarak atılan bu adımla evrensel boyutta daha çok değer kazanacağı bildirilirken Kapadokya Mahallesi isminin Nevşehir’in konumunu daha görünür hale getireceği ifade edildi. Nevşehir Belediye Başkanımız Rasim Arı alınan kararla ilgili yaptığı açıklamada “Oy çokluğu ile alınan bu tarihi kararın Kapadokya’nın merkezi olan Nevşehir’imize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum” diye konuştu. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Tüpraş’tan 100 Bin Fidanla Ağaçlandırmaya Destek Haber

Tüpraş’tan 100 Bin Fidanla Ağaçlandırmaya Destek

T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı Orman Genel Müdürlüğü (OGM) iş birliğinde dört ilde ağaç dikme törenleri düzenleyen Tüpraş, oluşturduğu hatıra ormanlarının yanı sıra yangından etkilenen sahaların yeniden ağaçlandırılması çabalarının parçası olarak ekosistemin güçlendirilmesine de katkı sunacak. Tüpraş, sürdürülebilirlik stratejisi ve çevre yönetimi anlayışıyla Orman Genel Müdürlüğü iş birliğinde Türkiye’nin orman varlığını artırmayı amaçlıyor. Şirket, Orman Genel Müdürlüğü iş birliğiyle rafinelerinin bulunduğu İzmit, İzmir, Kırıkkale ve Batman illerinde hatıra ormanlarının oluşturulması ve yangından etkilenen sahaların yeniden ağaçlandırılmasını desteklemek üzere 100 bin fidan bağışladı. Ağaçlandırma çalışmaları biyolojik çeşitliliğin desteklenmesine, toprak erozyonunun azaltılmasına, karbon yutak alanlarının güçlendirilmesine ve iklim değişikliğiyle mücadelede doğal ekosistemlerin dayanıklılığının artırılmasına katkı sağlıyor. “Ağaçlandırma çalışmalarını doğaya ve gelecek nesillere karşı sorumluluğumuzun önemli bir parçası olarak görüyoruz” Tüpraş Genel Müdürü İbrahim Yelmenoğlu, ağaçlandırma çalışmalarına ilişkin değerlendirmesinde şunları söyledi: “Ormanlar yalnızca doğal yaşamın sürekliliğini sağlayan alanlar değil, aynı zamanda toplumların ve ekonomilerin sürdürülebilir geleceğinin temelini oluşturan ekosistemlerdir. İklim değişikliğiyle mücadele ve sürdürülebilir kalkınma hedefleri doğrultusunda doğal varlıkların korunması her zamankinden daha büyük önem taşıyor. Tüpraş olarak çevre ve insan odaklı yaklaşımımızı tüm iş süreçlerimize ve toplumsal yatırım programlarımıza entegre ediyor; ağaçlandırma çalışmalarını doğaya ve gelecek nesillere karşı sorumluluğumuzun önemli bir parçası olarak görüyoruz. Orman Genel Müdürlüğü iş birliğiyle yıl boyunca 100 bin fidanı toprakla buluşturarak bu yolda kıymetli bir adım attığımıza inanıyorum.” Şirketin faaliyet gösterdiği illerde gerçekleşen ağaçlandırma etkinliklerine Tüpraş Rafineri müdürleri, çevre ve sürdürülebilirlik ekipleri ile gönüllü çalışanlar katıldı. Orman Genel Müdürlüğü’nün ilgili şube müdürlüklerinden temsilcilerin de yer aldığı etkinliklerde ağaçlandırma süreçleri ve ekosistem üzerindeki etkilerine ilişkin bilgilendirmeler de yapıldı. Hatıra ormanları, bölgesel ekosistemlerin güçlenmesine katkı sunarken gelecek nesiller için de kalıcı bir çevresel değer yaratıyor; çalışanların gönüllü katılımı sayesinde çevre bilinci kurum kültüründe daha da yaygınlaşıyor. Bu yaklaşım, doğaya ve topluma uzun vadeli fayda sağlayan bütünsel sürdürülebilirlik anlayışını güçlendiriyor. Tüpraş, ağaçlandırma çalışmalarını yeni alanların yeşillendirilmesiyle sınırlı tutmuyor, aynı zamanda İzmir ve İzmit’te orman yangınlarından etkilenen sahaların rehabilitasyonuna da katkı sağlıyor. Dikilecek fidan türleri; bölgesel bitki örtüsü, ekosistem ihtiyaçları ve olası yangın riski dikkate alınarak Orman Genel Müdürlüğü uzmanlarının yönlendirmeleriyle belirleniyor. Bu kapsamda Batman’da gerçekleştirilen fidan dikiminde bölgedeki kuş türleri için önemli bir besin kaynağı olan, ekosisteme ve yerel ekonomiye katkı sağlayacak Menengiç fidanları tercih edildi. Tüpraş, bu yaklaşımıyla ekolojik iyileşmeyi destekleyen ve uzun vadeli çevresel fayda yaratan bir ağaçlandırma modeli benimsiyor. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Mamak Belediyesi’nden Geleceğe Yeşil Miras Haber

Mamak Belediyesi’nden Geleceğe Yeşil Miras

Üreğil Millet Bahçesi’nde yapılan ağaçlandırma etkinliğinde; Mamak Belediyesi Başkan Yardımcıları, Ankara İl Afet ve Acil Durum (AFAD) Müdürlüğü Eğitim Şube Müdürü, Başkan Danışmanları, birim müdürleri, muhtarlar, belediye personeli, Durali Alıç Kreş ve Gündüz Bakımevi öğrencileri ve vatandaşlar katıldı. Etkinlikte, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından söz alan Başkan Yardımcısı Erdoğan Doğan, “11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında, geleceğe nefes olmak ve doğaya verdiğimiz sözü tutmak için fidanlarımızı toprakla buluşturuyoruz” diyerek etkinliğin önemine vurgu yaptı. “Doğayı Korumak, Geleceği Korumaktır” Her bir fidanın doğaya olan borcumuzu hatırlattığını belirten Mamak Belediye Başkanı Yardımcısı Erdoğan Doğan, son yıllarda yaşanan orman yangınlarının doğanın kıymetini bir kez daha hatırlattığını ifade etti. Doğan, “Doğayı korumak, geleceği korumaktır. Biz de Mamak’ta bu anlayışla hareket ediyoruz. Millet bahçelerimizde, parklarımızda, yeşil alanlarımızda her bir fidanı kendi ellerimizle toprağa dikiyor, çocuklarımıza bırakacağımız yeşil bir Mamak için canla başla çalışıyoruz” dedi. Her Fidan, Gelecek Nesillere Bırakılan Bir Miras Ekolojik ve sosyal açıdan büyük bir öneme sahip olan ormanları korumak, sürdürülebilir şekilde yönetmek ve gelecek nesiller için daha sağlıklı ve yaşanabilir bir dünya bırakmak amacıyla her yıl 11 Kasım günü 'Milli Ağaçlandırma Günü' olarak kutlanıyor. Milli Ağaçlandırma Günü, yalnızca orman varlığını artırmayı değil, aynı zamanda erozyon kontrolünü teşvik ederek toprak, su ve bitki arasındaki doğal dengeyi yeniden oluşturmayı, biyolojik çeşitliliği geliştirmeyi ve çevre değerlerini korumayı da amaçlıyor. Bu anlamlı günde Türkiye’nin dört bir yanında toprağa can suyu verilirken, her dikilen fidan gelecek nesillere daha yeşil, daha sağlıklı ve yaşanabilir bir ülke bırakma yolunda umut oluyor. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden Çevre Dostu Kampanya Haber

Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden Çevre Dostu Kampanya

Şehir merkezi ve ilçelerdeki muhtarlık binalarına yerleştirilen atık pil toplama kutularının dağıtımıyla başlayan kampanya kapsamında, 1 kilogram atık pil getiren vatandaşlara zeytin fidanı hediye edilecek. Manisa Büyükşehir Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen kampanya kapsamında belirlenen noktalarda toplama işlemlerinin yapılabilmesi için atık pil toplama kutuları yerleştirilmeye başlandı. Programa göre; 26 Kasım 2025 tarihinde Yunusemre ve Şehzadeler ilçelerinde Fatih Sergi Salonu önü, 27 Kasım 2025 tarihinde Salihli Belediyesi önü, 28 Kasım 2025 tarihinde Akhisar Belediyesi önü, 1 Aralık 2025 tarihinde ise Turgutlu Belediyesi önünde 09.00-17.00 saatleri arasında atık piller teslim alınacak. Toplanan piller, TAP tarafından geri kazanım sürecine dâhil edilerek çevreye zarar vermeden bertaraf edilecek. Kampanyaya 1 kilogram atık pil getiren vatandaşlara ise Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından zeytin fidanı hediye edilecek. “Geleceğimiz İçin Büyük Bir Fark Yaratıyor” Atık pillerin çevreye çok büyük zarar verdiğini söyleyen Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, “Atık piller, küçük hacimli olmalarına rağmen doğaya bırakıldığında toprağı ve suyu uzun yıllar boyunca kirletebilecek etkiye sahiptir. Bu nedenle her bir pilin doğru yöntemlerle toplanması büyük önem taşıyor. Biz, hem çevre sağlığı hem de gelecek nesiller adına üzerimize düşeni yapıyoruz. Vatandaşlarımızın da bu sürece katkı sunacağına inanıyoruz. 1 kilogram atık pil getiren her vatandaşımıza zeytin fidanı hediye edeceğiz. Bu, hem doğayı korumak hem de yeni bir yaşam filizi dikmek adına anlamlı bir adım. Çok basit bir davranış gibi görünen bir pilin çöpe değil, toplama noktasına bırakılması, geleceğimiz için büyük bir fark yaratıyor. Tüm hemşerilerimizi kampanya noktalarımıza bekliyoruz” dedi. “Manisa’nın Yeşilini Hep Birlikte Büyütüyoruz” Atık pillerin toplanması için başlatılan kampanyaya tüm vatandaşları davet eden Manisa Büyükşehir Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Dairesi Başkanı Çağlar Hocalar, “Bu kampanya ile Manisa’nın yeşilini, Manisa halkı ile birlikte yeniden filizlendirmeyi hedefliyoruz. Doğamıza, toprağımıza ve geleceğimize sahip çıkmak hepimizin sorumluluğu. Katılımcı bir belediyecilik anlayışıyla bunu hep birlikte başaracağımıza inanıyorum. Şehrimizin yeşili, doğası ve tarihiyle örnek bir kent olması için tüm vatandaşlarımızın desteğini bekliyoruz. Ayrıca çevreci projelerimize öncülük eden Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Besim Dutlulu’ya teşekkür ediyorum” diye konuştu. Muhtarlardan Kampanyaya Destek Yunusemre ilçesi Hafsa Sultan Mahallesi Muhtarı Zuhal Güneş, kampanyanın önemine dikkat çekerek: “Atık pillerin suya, toprağa ve insan sağlığına verdiği zararları biliyoruz. Bu nedenle Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin başlatmış olduğu bu projeyi gönülden destekliyoruz. Halkçı ve katılımcı belediyecilik anlayışının somut örneklerinden biri. Emeği geçen başta Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu olmak üzere tüm ilgili birimlere teşekkür ediyorum.”

PTT AŞ 185 Yaşında Haber

PTT AŞ 185 Yaşında

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığına bağlı olarak faaliyetlerine devam eden Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi (PTT AŞ), kurulduğu günden bu yana posta kargodan lojistiğe, bankacılık hizmetlerinden e- ticarete ve filateliye kadar ülkemizin dört bir yanında pek çok alanda sunduğu hizmetlerle vatandaşların hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Geniş hizmet ağı, alanında uzman dinamik kadrosu, geliştirdiği güvenli, hızlı ve yenilikçi çözümlerle, ulusal ve uluslararası alanda elde ettiği başarılarla adından söz ettiren PTT; her zaman daha iyisini hedefleyen hizmet anlayışıyla çalışmalarını sürdürüyor. Yaklaşık iki asırlık köklü geçmişinden ve tecrübesinden aldığı güçle geleceğe emin adımlarla ilerleyen PTT, her dönemde değişen ve dönüşen müşteri beklenti ve ihtiyaçlarına yanıt vermeyi başarmış, Türkiye’nin iletişim altyapısının gelişiminde önemli bir rol üstlenmiştir. Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığının himayelerinde faaliyet gösterdiği tüm alanlarda teknolojik dönüşümün öncüsü olan, yurt içinde ve yurt dışında milyonlarca insana ulaşarak çok geniş bir coğrafyada toplumsal hayatın her alanına dokunmayı başaran Posta ve Telgraf Teşkilatı, bugün de Türkiye’nin kalkınmasına katkı sağlamaktadır. Öte yandan hizmetlerine entegre ettiği çevre dostu yaklaşımı ve çözümleriyle de gelecek nesiller için daha sürdürülebilir bir dünya bırakmak gayretiyle hareket etmektedir. PTT AŞ GENEL MÜDÜRÜ DR. HAKAN GÜLTEN: “185 YILLIK KÖKLÜ GEÇMİŞİMİZ VE TECRÜBEMİZLE, POSTA VE HABERLEŞME HİZMETİ SUNMANIN ÖTESİNDE GELECEĞE DOĞRU EMİN ADIMLARLA İLERLİYORUZ.” PTT AŞ Genel Müdürü Dr. Hakan Gülten, PTT AŞ’nin 185. kuruluş yıl dönümü kapsamında yaptığı açıklamada “185 yıldır milletimize kesintisiz hizmet sunan Posta ve Telgraf Teşkilatımızın kuruluş yıl dönümünü, hep birlikte büyük bir heyecan ve mutlulukla kutluyoruz. Milletimizin haberleşme ve iletişim ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla yola çıktığımız ilk günden bugüne daima vatandaşlarımızın yanında olmanın, Millî Mücadele yıllarından Cumhuriyetimizin kuruluşuna, doğal afetlerden salgın hastalık dönemlerine kadar koşullar ne olursa olsun ülkemiz için canla başla çalışmanın gururunu yaşıyoruz. Türkiye’nin köklü kurumlarından biri olarak yaklaşık iki asırlık tecrübemizle posta ve haberleşme hizmeti sunmanın ötesinde geleceğe doğru emin adımlarla ilerliyoruz. Her zaman daha iyisini hedefleyerek, teknolojiyi yakından takip ederek ve altyapımızı bu doğrultuda sürekli geliştirerek dijital dönüşüm yolculuğumuzu da kararlılıkla sürdürüyoruz.” ifadelerine yer verdi. Gülten ayrıca “Teşkilatımızın 185 yıllık onurlu yolculuğuna emek veren ve ülkemizin dört bir yanında fedakârca görev yapan tüm çalışma arkadaşlarıma şükranlarımı sunuyor, hayatta olmayan tüm mensuplarımızı rahmetle anıyorum. Birlik ve beraberlik içinde daha pek çok yeniliğe imza atacağımıza, PTT’mizi yarınlara daha güçlü şekilde taşıyacağımıza yürekten inanıyor, 185. kuruluş yıl dönümümüzü kutluyorum.” dedi. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.