Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#Kızılay

Kapsül Haber Ajansı - Kızılay haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Kızılay haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Türk Kızılay Yurt İçinde ve 30 Ülkede 199 Bin 846 Hisse Kurban Kesimi Gerçekleştirdi Haber

Türk Kızılay Yurt İçinde ve 30 Ülkede 199 Bin 846 Hisse Kurban Kesimi Gerçekleştirdi

Kurban Bayramı’nın ilk gününden itibaren kurban kesimlerine başlayan Kızılay, bir önceki yıla göre yüzde 18’i aşan bir artışla toplam 199 bin 846 hisse kurban kesimi gerçekleştirdi. Türk Kızılay’ın 20 yıldır başarıyla uyguladığı vekâletle kurban kesim kampanyasına bu yıl da hayırseverler yoğun ilgi gösterdi. “Kurban Bereketini Yıl Boyu Yaşatıyorsan Hilal Olsun Türkiye” sloganıyla yürüttüğü kampanyayla hayırseverlerin kurban vekâletlerini alan Kızılay; yurt içinde 11 bin 809, Gazze için 22 bin 757 ve yurt dışında 165 bin 280 hisse olmak üzere toplam 199 bin 846 hisse kurban kesimi gerçekleştirdi. Böylece geçtiğimiz yıl gerçekleştirdiği 168 bin 584 hisselik kurban kesimini yüzde 18’in üzerinde artırmış oldu. Türk Kızılay Genel Başkanı Prof. Dr. Fatma Meriç Yılmaz, “Bir bayramı daha, bağışçılarımızın emanetlerini layığıyla yerine getirmenin huzurunu ve gururunu yaşıyoruz. Hayırseverlerimizin güveni sayesinde kurban bereketini Türkiye’den Gazze’ye, Afrika’dan Asya’ya kadar milyonlarca ihtiyaç sahibinin sofrasına taşıyoruz. Bu iyilik hareketine katkı sunan tüm hayırseverlerimize teşekkür ediyor, birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunun yıl boyu sürmesini diliyorum” dedi. Yurt içinde kesilen kurbanlar yıl boyu sofralara ulaşacak Kızılay, yurt içinde gerçekleştirdiği kurban kesimlerinden elde edilen etleri uzun ömürlü kavurma konservesi hâline getiriyor. Hazırlanan konserveler yıl boyunca ihtiyaç sahibi ailelere ulaştırılırken, kurban etlerinin bir bölümü de ülke genelindeki Kızılay aşevlerinde sıcak yemek olarak değerlendirilecek. Gazze için 22 bin 757 hisse kurban kesildi Kızılay, Gazze’deki ihtiyaç sahipleri için bu yıl da uzun ömürlü kavurma konservesi modelini uyguladı. Yurt içinde Gazze için 22 bin 757 hisse kurban kesimi gerçekleştiren Kızılay, hazırlanan yaklaşık 391 bin kavurma konservesiyle, yardım geçişine izin verildiği anda bölgede yaklaşık 1 milyon ihtiyaç sahibine ulaşmayı hedefliyor. Yurt dışında yaklaşık 4 milyon 132 bin ihtiyaç sahibine taze et olarak ulaştırıldı Kurban kampanyası kapsamında Kızılay ekipleri; Balkanlar’da Bosna-Hersek, Bulgaristan, Kosova ve Kuzey Makedonya; Ortadoğu’da Irak, Suriye ve Yemen; Asya’da Afganistan, Bangladeş, Kırgızistan ve Pakistan; Afrika’da Benin, Burkina Faso, Burundi, Çad, Fildişi Sahilleri, Gine, Kamerun, Kenya, Malawi, Mozambik, Nijer, Nijerya, Senegal, Somali, Sudan, Tanzanya, Togo ve Uganda ve ayrıca KKTC olmak üzere üç kıtada toplam 30 ülkede 165 bin 280 hisse kurban kesimi gerçekleştirdi. Yurt dışındaki kesimlerden elde edilen kurban etleri, soğuk zincir korunarak taze et olarak dağıtıldı ve yaklaşık 4 milyon 132 bin ihtiyaç sahibine ulaştırıldı. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Türk Kızılay Adana’da Yeni Aşevi Açtı Haber

Türk Kızılay Adana’da Yeni Aşevi Açtı

“Bu Ramazan’da da Bir Başına Olanların Yanı Başındayız” sloganıyla Ramazan bereketini milyonların sofrasına taşıyan Türk Kızılay, yeni aşevleriyle iyiliği daha fazla haneye ulaştırmaya devam ediyor. Tek başına yaşayanlar, yaşlılar ve engelliler başta olmak üzere Ramazan ayında her gün 61 bin kişilik iftarlık sıcak yemek dağıtan Kızılay, “81 İlde 81 Aşevi” programı kapsamında Adana’da yeni aşevini açtı. Türk Kızılay Genel Başkanı Prof. Dr. Fatma Meriç Yılmaz ve ünlü Şef Mehmet Yalçınkaya’nın katılımıyla açılışı yapılan Fatma-Arif Zaloğlu Aşevi, dayanışmanın ve paylaşmanın yeni merkezi olarak hizmete başladı. “Aşevimiz günlük 3 bin, afetlerde 11 bin kişilik kapasiteye çıkabilecek” Açılışta konuşan Türk Kızılay Genel Başkanı Prof. Dr. Fatma Meriç Yılmaz, dayanışma ruhunu Türkiye’nin her köşesine taşımak istediklerini belirterek, şunları söyledi: “Türk Kızılay olarak ihtiyaç sahiplerinin ve bir başına yaşayan büyüklerimizin her gün kapısını çalıp sıcak yemek götürebiliyor, o bir başınalık duygusunu hafifletebiliyorsak bu aşevlerimiz sayesinde mümkün oluyor. Adana’da açılışını gerçekleştirdiğimiz Fatma-Arif Zaloğlu Aşevimiz, olağan dönemde günlük 3 çeşit yemekle 3 bin kişilik kapasiteyle hizmet verecek. Bunun yanında aşevimiz, afet ve acil durumlarda bölge için önemli bir beslenme üssü olarak görev üstlenecek; tek seferde 11 bin kişilik yemek üretme kapasitesiyle ihtiyaç anlarında çok güçlü bir destek sağlayacak. Aşevimizin hayata geçmesini sağlayan bağışçımızın merhum anne-babasının ismini taşıyan Fatma-Arif Zaloğlu Aşevimizin hayırlı olmasını diliyorum.” Mehmet Şef’e teşekkür Genel Başkan Yılmaz, açılışa katılan Şef Mehmet Yalçınkaya’ya da ayrıca teşekkür ederek, “Mehmet Şef deprem bölgesini hiçbir zaman yalnız bırakmadı. ‘İyilikle Pişen Hayatlar’ projemize destek verdi, Kahramanmaraş'ta afetzedeler için bizzat yemek yaptı. ‘81 İlde 81 Aşevi’ kampanyamızın yüzü oldu. Kampanya filminde yer alarak bu dayanışma hareketini milyonlara taşıdı. Mehmet Şef, tüm bu desteklerin için, bugün burada olduğun için yürekten teşekkür ediyorum” diye konuştu. Binlerce kişi tarihi Taşköprü’de iftar yaptı Türk Kızılay, aşevi açılışının ardından tarihi Taşköprü’de iftar sofrası kurdu. Binlerce kişi aynı sofrada buluşarak, Ramazan’ın bereketini paylaştı. Katkı sunmak isteyenler için bağış kanalları mevcut Kızılay’ın Ramazan ayı boyunca kurduğu kardeşlik sofralarına katkı sunmak isteyen hayırseverler pek çok kanaldan bağış yapabiliyor. Aşevlerine destek olmak isteyenler 240 TL öğün bedeli ve katları olacak şekilde katkı sunabiliyor. Bağışlarını Kızılay’a yapmak isteyenler fitre, fidye, iftar ya da sahur yazıp 1877’ye gönderebilir. Ayrıca kizilay.org.tr internet sitesi üzerinden, kolay bağış uygulamasından, tüm bankalardan, mobil bankacılıktan, şubeler ve temsilcilikler aracılığıyla ya da 168 çağrı merkezini arayarak da Kızılay’a bağış ulaştırmak mümkün. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Başkent Market Ve Başkent Mobil Marketlerde Et Satışları Devam Ediyor Haber

Başkent Market Ve Başkent Mobil Marketlerde Et Satışları Devam Ediyor

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), sağlıklı ve kaliteli pek çok ürün ve et çeşitlerinin bulunduğu Başkent Marketler ile hem üreticiyi hem de tüketiciyi desteklemeye devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi Halk Ekmek Fabrikası Başkent Marketler ve Mobil Marketler aracılığı ile Ramazan ayı boyunca Başkentin dört bir tarafına et ürünleri satışı ulaştırmayı sürdürüyor. Ramazan’ın ilk günü olan 19 Şubat Perşembe günü başlayan satışlar kapsamında toplam 26 bin kilogram et satışı gerçekleştirildi. ANKARA’NIN DÖRT BİR TARAFINA ULAŞTIRILIYOR GİMAT, Batıkent, Sıhhiye, Kızılay, ASKİ, ABB, Etimesgut, Mamak, Şafaktepe, Ulus Hali Başkent Market şubeleri ile Gökkuşağı Fabrika Satış Mağazası ile 3 Başkent Mobil Market’te yerli üreticilerden temin edilen yüzde yüz yerli et ürünlerinin satışı 10.00-17.00 saatleri arasında gerçekleştiriliyor. Mobil Marketlerin satış gerçekleştirecekleri noktalar sosyal medya hesaplarından takip edilebilir. BAŞKENTLİLERDEN BÜYÜKŞEHİRE TEŞEKKÜR Cebeci Dörtyol, Çubuk, Gölbaşı, Elmadağ, Hasanoğlan, Kalecik, Hüseyingazi ve Kızılay Meydanı’nda mobil markete alışveriş yapmaya gelen vatandaşlar memnuniyetlerini şu sözlerle dile getirdi: -Mehmet Gürbüz: “Mansur Başkan’ımızın yaptığı her şey dört dörtlük. Bu çok isabetli olmuş, çok çok güzel olmuş. Kasabın etine bakarak bu güzel.” -Veysel Yavuz Karakoç: “Mansur Yavaş’ı tebrik ederim. Ben depremzedeyim. Mansur Başkan her zaman destek verdi bize. Kurban olayım ben ona.” -Ayhan Taş: “Büyükşehir olmasa milletin hali ortada. Burası marketlere göre uygun” -Ayşe Turhan: “Fiyatını uygun bulduğum ve güvenilir olduğu için buraya geliyorum. Biz emekliyiz fiyat bizim için önemli. ” -Fatih Kökeş: “Ülkenin ekonomik şartları belli. Pek çok ihtiyacımızı karşılamakta zorlanıyoruz. Ramazan’da da en uygun fiyatlar burada. Yerli besicinin desteklenmesi için Büyükşehirin çalışmalarını da biliyorum." -Cahit Demirağ: “Çok memnunuz, fiyatlar uygun; piyasada 800-850 lira kıyma, burada 700 lira, çok uygun. Bu fiyata serbest piyasada bulmak mümkün değil.”-Eşref Önkan: “Market market millet geziyor zaten, fiyatlar belli. Çok güzel bir şey bu.”-Faris Yılmaz: “Üreticinin desteklenmesi lazım, geleceğimiz onlara bağlı. Sayın Başkan’ımızın bu konudaki hassasiyetini de övgüyle savunurum. 7-8 aydır et almadım, şimdi alacağım.”-Sakine Çağlayan: “Her yerden güvenip et alamıyoruz. Yerli olduğu için çok daha iyi oldu. Mansur beye çok teşekkür ederim halkı düşünen bir insan takdir ediyoruz.”-Hüseyin Derin: “Halkımızın yararına yapılan her iş güzel. Bu memlekete çivi çakandan Allah razı olsun.”-İsmail İpek: “Sabah et almıştım, şimdi bir daha almaya geldim. Taze oldukça. Ben yerli kasaplara da bakıyorum oradan en az 150, 200 lira aşağıda fiyatı. Hele ki Ramazan’da çok iyi oldu.” -Kifayet Aksuna: “Uygulama güzel. Etten de memnun kalacağıma inanıyorum. Mansur Başkan bir tane.” -Gülbeyaz Ayar: “Çok güzel bir avantaj. Başka yerlere gidemiyoruz, mahallemize geldiği için, bize kolaylık tanıdığı için Büyükşehir’e teşekkür ederim.” -Yücel İleri: “Çok güzel gerçekten. Kasapta 1.100, burada 700 TL. Çok uygun, sağ olsunlar. Beğendim.” Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Başkent Market ve Mobil Marketlerle Yerli Besi Et Satışı Devam Ediyor Haber

Başkent Market ve Mobil Marketlerle Yerli Besi Et Satışı Devam Ediyor

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), sağlıklı ve kaliteli pek çok ürün ve et çeşitlerinin bulunduğu Başkent Marketler ile hem üreticiyi hem de tüketiciyi desteklemeye devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi Halk Ekmek Fabrikası Başkent Marketler ve Mobil Marketler aracılığı ile Ramazan ayı boyunca Başkentin dört bir tarafına et ürünleri satışı ulaştırmayı sürdürüyor. Ramazan’ın ilk günü olan 19 Şubat Perşembe günü başlayan satışlar kapsamında sadece 4 günlük sürede toplam 15 bin 122 kilogram et satışı gerçekleştirildi. ANKARA’NIN DÖRT BİR TARAFINA ULAŞTIRILIYOR GİMAT, Batıkent, Sıhhiye, Kızılay, ASKİ, ABB, Etimesgut, Mamak, Şafaktepe, Ulus Hali Başkent Market şubeleri ile Gökkuşağı Fabrika Satış Mağazası ile 3 Başkent Mobil Market’te yerli üreticilerden temin edilen yüzde yüz yerli et ürünlerinin satışı 10.00-17.00 saatleri arasında gerçekleştiriliyor. Cebeci Dörtyol, Turkuaz TOKİ ve Gölbaşı’nda satışlarına devam eden Başkent Mobil Marketler ise 25 Şubat Çarşamaba günü Elmadağ ilçe merkezi, Hasanoğlan ve Güvenpark’ta, 26 Şubat Perşembe günü Kalecik, Çubuk ve Altındağ Hüseyingazi Mahallesi’nde, 27 Şubat Cuma günü de Akyurt, Pursaklar ve Altındağ Hüseyingazi Mahallesi’nde olacak. Mobil Marketlerin satış gerçekleştirecekleri noktalar sosyal medya hesaplarından takip edilebilir. ÜRETİCİ KOOPERATİFLERDEN TEDARİK EDİLİYOR Kahramankazan, Çubuk, Kızılcahamam ve Ayaş’taki üretici kooperatiflerinden tedarik edilen yüzde yüz yerli besi et ürünleri, Ankara’daki kesimhanelerde veteriner hekim kontrolünde kesimi sağlanarak antemortem ve postmortem muayenelerden geçirildikten sonra satışa sunuluyor. Ankara Halk Ekmek Fabrikası Sorumlu Veteriner Hekim Mutlu Ergün, “Ankaralı besi üreticilerimizin hayvanlarını, Ankara’ya yakın olan mezbahanelerde İslami koşullara uygun olarak kurumumuz veteriner hekimlerinin muayenesinin ardından hijyenik koşullarda vatandaşlarımıza ulaştırıyoruz. Ankara halkı bize güvendiği için alışverişe geliyor” dedi. VATANDAŞ YERLİ BESİYİ TERCİH EDİYOR Kızılay Başkent Market Şubesi ile Gölbaşı ve Cebeci Dörtyol mobil marketlerde et alışverişi yapmaya gelen vatandaşlar memnuniyetlerini şu sözlerle dile getirdi: -İbrahim Akgül: “Belediye daha güvenilir olduğu için burayı tercih ediyoruz. Her zaman geldiği zaman alıyoruz.” -Suzan Ergin: “Geçen sene de aldım memnundum. Bu sene de kuyruğa durdum. Her yere göre uygun.” -Fikret Akliman: “Güzel bir uygulama. Emekliler zaten ete falan hasret kaldı. Allah razı olsun başkanımızdan. Belediye olduğu için güvenilir.” -Metin Çelik: “Çok uygun, çok güzel. Mansur Başkan’ımıza teşekkür ederiz.” -Muhittin Demirkan: “Mansur Başkan’a teşekkür ederiz. Mübarek günde faydalanıyoruz bu hizmetten, Allah razı olsun. Fiyatları market fiyatlarına göre çok iyi.” -Leyla Yıldırım: “Öncelikle Mansur Başkan’ıma güveniyorum. Güvendiğim için tercih ediyorum satışı görür görmez hemen geldim. İthal et olmadığından emin olduğum için alışveriş yapıyorum. Teşekkür ediyorum.” -Nergis Ular: “İlk defa gördüm, hoşuma gitti, etleri beğendim ve aldım. Öncelikle fiyat uygun, hizmet ayağımıza gelmiş daha ne olsun.” -Hülya Kaya: “Büyükşehir kötü bir şey yedirmez bize. Buraya devamlı geliyorum, buraya güveniyorum, güler yüzlü personeli var.” -Aynur Yılmaz: “Başkent Market hem uygun hem kaliteli. Diğer yerlerde et ithal ya da etin nasıl olduğunu bilmiyoruz. Bu desteklere ihtiyacımız var emekliyiz. Ramazan boyunca gelip almak istiyorum. Benim için çok iyi.” -Muzaffer Apaydın: “Ben süreli müşterisiyim hep buradan alışveriş yapıyorum. Geçen yılda et satışı yapmıştı Büyükşehir bu yılda satış var. Çok güzel bir hizmet. Tüm et çeşitlerini aldım. Burası temiz ve kooperatif ürünleri satılıyor. Fiyatlar güzel, alınan ürünlerde güzel. Personel de güler yüzlü hizmet veriyor. Kasap olarak hep burayı kullanıyorum. Ayrıca etin yerli olması da bizim için avantaj.” Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Ramazan Ayında Dijital Kartlarla İyilik Yapma Fırsatı Haber

Ramazan Ayında Dijital Kartlarla İyilik Yapma Fırsatı

Türkiye'nin lider e-ticaret platformu Trendyol, sivil toplum kuruluşlarını (STK) tek çatı altında toplayıp kaynaklarını artırmalarına katkı sağladığı Sepette İyilik programıyla, Ramazan ayında dayanışmayı büyütüyor. Toplumsal dayanışmanın güçlendiği ayda, iyilik hareketinin bir parçası olmak isteyenler, Sepette İyilik'te STK'ların satışa sunduğu binlerce ürüne ulaşabiliyor; sivil toplum çalışmalarına destek olabiliyor. Sepette İyilik'te yer alan STK’lar arasında kapsamlı bir yelpazede sosyal fayda sunan Türk Eğitim Vakfı, TEGV, Tohum Otizm, KAÇUV, TİDER, HAYTAP, Yeşilay, Kızılay, TOÇEV, AHBAP, AKUT, Mor Çatı gibi pek çok STK yer alıyor. Sepette İyilik ile STK’lara destek olmak isteyen Trendyol kullanıcıları, uygulama üzerindeki 'Hizmetlerim' alanında yer alan Trendyol Pozitif Etki bölümünü ziyaret ederek iyilik hareketine katılabiliyor. Trendyol, Sepette İyilik projesini sürdürülebilirlik ve kapsayıcılık ilkelerini ön planda tutarak 2020 yılında, COVID-19 pandemisi devam ederken hayata geçirdi. Dünyada ilk kez büyük ölçekli bir e-ticaret platformunun altyapısıyla STK’lar için sürdürülebilir ve şeffaf bir kaynak yaratma modeli sunan Sepette İyilik, bugün 100'den fazla STK'yı tek çatı altında buluşturuyor. Projeyle Türkiye’nin dört bir yanında faaliyet gösteren STK’lar kendi ürünlerinin ve dijital destek kartlarının satışıyla daha fazla bireysel destekçiye ulaşabiliyor. Elde edilen gelirin tamamı STK’lara aktarılırken, Trendyol ayrıca proje çerçevesinde STK’lara e-ticaret alanında eğitim, teknoloji ve operasyonel destek de veriyor. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

ABB Sağlıkta Güç Birliği Oluşturuyor Haber

ABB Sağlıkta Güç Birliği Oluşturuyor

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), Başkent’te halk sağlığını önceleyen çalışmalarını genişletmek ve daha etkin hâle getirmek amacıyla ilçe belediyeleri ve sivil toplum kuruluşlarıyla kapsamlı toplantılar gerçekleştirdi. Ortak akıl ve dayanışma anlayışıyla düzenlenen buluşmalarda, sağlık hizmetlerinde iş birliğinin artırılması hedeflendi. HALK SAĞLIĞI İÇİN DAYANIŞMA AĞI GENİŞLİYOR İlçe belediyeleriyle yapılan toplantıda; ambulans ve hasta nakil hizmetleri, bağımlılıkla mücadele, toplum sağlığı, iş sağlığı ve güvenliği ile çevre sağlığı hizmetleri gibi konularda yürütülen çalışmalar ele alındı. Sivil toplum kuruluşlarıyla gerçekleştirilen toplantıya ise LÖSEV, Kızılay, Halk Sağlığı Uzmanları Derneği (HASUDER), Ankara Aile Hekimleri Derneği başta olmak üzere toplam 25 STK katıldı. Toplantıda; Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenen özel gün ve haftalarda yürütülebilecek farkındalık ve koruyucu sağlık çalışmaları, ortak proje alanları, kurum içi koordinasyonun güçlendirilmesi ve 2026 yılı halk sağlığı faaliyetlerine yönelik öneriler görüşüldü. “ORTAK AKLI BÜYÜTEREK DAHA ETKİLİ ÇALIŞMALAR ÜRETECEĞİZ” Toplantıda konuşan ABB Sağlık İşleri Daire Başkanı Mümtaz Yavuz, halk sağlığında iş birliğinin önemine dikkat çekerek şunları söyledi: “Dünya Sağlık Örgütü tarafından kabul edilen ve tüm dünyada eş zamanlı olarak anılan önemli gün ve haftalar, yalnızca birer takvim hatırlatması değil; toplum sağlığına dair ortak sorumluluğumuzu yeniden düşünmemizi sağlayan çok kıymetli fırsatlardır. Ankara Büyükşehir Belediyesi olarak sağlığı yalnızca tedavi edici hizmetlerle değil; önleyici, koruyucu ve farkındalık temelli bir anlayışla ele alıyoruz. Bu anlayışın en güçlü paydaşlarının da sivil toplum kuruluşlarımız ve ilçe belediyelerimiz olduğuna yürekten inanıyoruz. Bugün burada bulunmamızın temel amacı; sağlık alanında aynı hedefe yürüyen kurumlar olarak ortak aklı büyütmek, güç birliği yapmak ve Ankaralı hemşehrilerimiz için daha etkili çalışmalar üretmektir.” STK’LERDEN İŞ BİRLİĞİ VURGUSU Toplantıya katılan sivil toplum kuruluşu temsilcileri de iş birliğinin önemine vurgu yaptı. Ankara Aile Hekimleri Derneği Başkanı Dr. Emre Ömer Keleş, yerel yönetimlerle birlikte çalışmanın önemine dikkat çekerek, “Yerel yönetimlerle, Aile Sağlığı Merkezlerimizde birçok zaman dirsek temasında bulunuyoruz. Beraber iş birliklerini yapabiliyor olmak bizler için çok kıymetli. Birçok sorunumuzda belediyeler bizi destekleyebiliyor çünkü Aile Sağlığı Merkezleri kendi hekimlerince yönetilen kurumlar, buralarda da gördüğümüz destekler bizim için çok kıymetli, ayrıca halka ulaşmak konusunda yerel yönetimler ve aile hekimleri ortak çalışarak daha geniş kitlelere ulaşarak sağlığı geliştirebiliriz” dedi. Ankara Diş Hekimleri Odası Başkan Vekili Dr. Ahu Eser Eset ise, “Ankara Büyükşehir Belediye’mizle halk sağlığına yönelik çok güzel projelere imza attık. Yeni projelerimizde de birlikte olmak bizleri mutlu edecek” ifadelerini kullandı. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

6’ncı Genç Akademi Başkentlilerin Hizmetinde Haber

6’ncı Genç Akademi Başkentlilerin Hizmetinde

Kızılay Zafer Meydanı’nda yer alan merkez açıldığı günden beri Başkentli gençlerin yoğun ilgisiyle karşılaştı. ABB, toplam 3 bin metrekare kullanım alanına sahip Zafer Genç Akademi’yi Başkentli gençlerin hizmetine sundu. 15-35 yaş aralığındaki Başkentli öğrenciler, diğer tesislerde olduğu gibi Zafer Genç Akademi’ye üye olarak hem bireysel hem de grup çalışmaları yapabilme imkânı sunan modern ve konforlu çalışma ortamlarından yararlanabilecek. KIZILAY’IN KALBİNDE MODERN BİR ÇALIŞMA ALANI Kızılay Zafer Meydanı’nda hizmete açılan, toplam 3 bin metrekare kullanım alanına sahip olan Zafer Genç Akademi; sessiz çalışma odaları, bilgisayar salonu, toplantı ve fuar alanları, dinlenme ve sosyalleşme bölümleri ile gençlerin tüm ihtiyaçlarına cevap veriyor. Engelli erişimine uygun olarak tasarlanan merkez, aynı anda 500 kişiye kadar hizmet verebilecek kapasitede. Merkezde; • 7 sessiz çalışma odası, • 10 kişilik mini grup toplantı odası, • 16 kişilik bilgisayar kullanım alanı, • BelPa Kafe, • 30 kişilik kapalı toplantı odası, • 50 kişilik açık toplantı alanı, • fuar alanı, mescit, mutfak ve geniş dinlenme bölümleri bulunuyor. GENÇLERİN YENİ BULUŞMA NOKTASI Zafer Genç Akademi, kolay ulaşılabilir konumu, öğrenci dostu fiyat politikası ve işlevsel tasarımıyla kısa sürede gençlerin yeni buluşma noktası hâline geldi. GENÇLERDEN TAM NOT Açılışın ardından merkezi ziyaret eden gençler, alanın hem mimarisini hem de sunduğu imkânları çok beğendiklerini şu sözlerle dile getirdi: -Buse Esnaf: “Çalışmak için uygun bir ortam. Öncesinde Ulus’a gitmiştik. Şimdi Zafer Genç Akademi’deyiz. Beğendik, güzel bir ortam.” -Ayşenur Şaylı: “Çok sakin, sessiz bir yer. Çalışma alanları güzel düşünülmüş. Teşekkür ederiz.” -Mahmut Emir Tecir: “İlk kez geldim, çok beğendim. Kafe fiyatları uygun, her masada priz var. Belediye’ye teşekkür ederim.” -Yusuf Emre Ergün: “Yeri çok güzel, aktif bir ortam. Ders ve dinlenme alanları çok iyi. Artık burada olacağız herhâlde.” -Fulden Dağ: “Çalışma yerleri güzel, kafeterya öğrenci dostu. Ulaşım da çok kolay. Gerçekten çok beğendim.” Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Kızılay, Gazze’de İki Hastanenin Operasyonlarını Üstleniyor Haber

Kızılay, Gazze’de İki Hastanenin Operasyonlarını Üstleniyor

Bu kapsamda Kızılay, Filistin Kızılayı’na ait Al Emel ve Al Mawasi hastanelerinin ilaç ve tıbbi malzeme temini ile operasyonel giderlerini karşılayacak. Türk Kızılay, yaklaşık iki yıldır ağır bir insani krizin sürdüğü Gazze’de insan acısını hafifletmek üzere çalışmaya devam ediyor. İlk günden bu yana başta gıda olmak üzere Gazze’ye insani yardım desteğini sürdüren Kızılay, Filistin Kızılayı ile de dayanışma halinde çalışıyor. Bu kapsamda Türk Kızılay, Filistin Kızılayı’na ait olan ve kapasitesinin çok üzerinde hizmet veren Al Emel ve Al Mawasi hastanelerine destek verecek. Türk Kızılay, ekim ayı itibariyle 6 ay boyunca bu iki hastanenin ilaç ve tıbbi malzeme ile hastane, personel ve operasyonel giderlerini üstlenecek. Kızılay’ın bu desteği, Gazze’de 150 bini aşkın kişinin sağlık hizmetine erişmesini sağlayacak. Kızılay Genel Başkanı Filistin’e gitti Gazze’de acilen ateşkes koşullarının sağlanması için uluslararası kamuoyuna birçok kez çağrıda bulunan Türk Kızılay Genel Başkanı Prof. Dr. Fatma Meriç Yılmaz, geçtiğimiz hafta Filistin’e ziyaret gerçekleştirdi. Batı Şeria’da Filistin Kızılayı’nı ziyaret eden ve yaşanan zorluklar hakkında bilgi alan Prof. Dr. Yılmaz, “Bölgedeki temaslarımız neticesinde, Gazze’de kesintisiz hizmet veren aşevimiz ve gıda yardımlarımıza ek olarak şimdi de sağlık kapasitesini destekleyeceğiz. Gazze’de yaşanan insani felakete Türk halkı hiçbir zaman seyirci kalmadı. Bizler de onların emanetlerini yerine ulaştırmak için var gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz. Ve her fırsatta Gazze’de yaşanan insani trajedinin son bulması için acil ateşkes çağrımızı yineliyoruz” dedi. Her 5 çocuktan biri tedaviye ihtiyaç duyuyor Açlığın silah olarak kullanılması uluslararası insancıl hukuk tarafından açıkça yasaklanmasına rağmen Gazze’ye mart ayından bu yana insani yardım girişi kısıtlanıyor. Son raporlara göre, bölgede en az 100 çocuk yetersiz beslenme nedeniyle hayatını kaybetti, her 5 çocuktan biri akut yetersiz beslenme kaynaklı tedaviye ihtiyaç duyuyor. Geçtiğimiz hafta, Birleşmiş Milletler İşgal Altındaki Filistin Toprakları Hakkında Bağımsız Uluslararası Soruşturma Komisyonu, İsrail'in Gazze'de soykırım suçu işlediğini ilan ederek tüm ülkeleri bunu durdurmaya çağırdı.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.