Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#Osmangazi Belediyesi

Kapsül Haber Ajansı - Osmangazi Belediyesi haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Osmangazi Belediyesi haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

50. Yeşil Bursa Rallisi Heyecanı Başlıyor Haber

50. Yeşil Bursa Rallisi Heyecanı Başlıyor

Bursa Otomobil Sporları Spor Kulübü (BOSSEK) tarafından düzenlenen ve Türk ralli sporunun hafızasında özel bir yere sahip olan organizasyon, 05-07 Haziran tarihleri arasında 50. kez motor sporları tutkunlarıyla buluşacak. 55 otomobil ve 110 sporcunun katılacağı ralli, Aloft by Marriot ana sponsorluğunda, Petrol Ofisi Maxima, Spor Toto, Osmangazi Belediyesi, Şentürk Otomotiv, Remed Assistance, Salados, Fora, Power App, AutoClub, Digiwuu, Mavi Yeşil Danışmanlık ve Bidijital katkılarıyla düzenlenecek. Yarım asırlık geçmişiyle yalnızca bir yarış olmanın ötesine geçen Yeşil Bursa Rallisi, Bursa’nın spor kültürünün, organizasyon gücünün ve motor sporlarına olan tutkusunun en önemli sembollerinden biri olarak öne çıkıyor. Bu yılki yarışa, Yeşil Bursa Rallisi'nin geçmişten bu yana kazanan pilotları da onur konuğu olarak katılacak. 1970'li yıllardan bu yana sayısız şampiyonun mücadele ettiği ve Türk ralli tarihine yön veren organizasyon, bu yıl 50. yılına yakışır bir atmosferle gerçekleştirilecek. 50. Yılın Heyecanı Bursa’yı Sarıyor 2026 Petrol Ofisi Maxima Türkiye Ralli Şampiyonası’nın üçüncü ayağı olarak gerçekleştirilecek 50. Yeşil Bursa Rallisi, Türkiye’nin dört bir yanından sporcuları ve motor sporları tutkunlarını Bursa’da buluşturacak. Bursa’nın eşsiz doğası içerisinde gerçekleştirilecek yarış, hem sportif rekabet hem de seyirci deneyimi açısından sezonun en önemli organizasyonlarından biri olmaya hazırlanıyor. Orhaneli ve Keles bölgesinin teknik ve zorlu yollarında gerçekleştirilecek etaplar, ekiplerin hız kadar strateji ve dayanıklılıklarını da test edecek. Tarihi Start Osmangazi Meydanında Verilecek 05 Haziran Cuma günü saat 19.00’da Osmangazi Belediyesi önünde (Osmangazi Meydanı) düzenlenecek olan start seremonisi ile başlayacak olan organizasyonun ilk gününde, saat 20.30’da Hüseyinalan-Mürseller bölgesinde belirlenen 3.30 kilometrelik Osmangazi Belediyesi Seyirci Özel Etabı geçilecek. Toplam uzunluğu 126,30 km. olan Orhaneli-Keles bölgesindeki 9 özel etabın yer aldığı rallinin ikinci günü 06 Haziran Cumartesi saat 09.00’dan itibaren Petrol Ofisi Maxima (Göynükbelen) ve Remed Assistance (Dağgüney) etapları ikişer kez geçilecek. Rallinin ikinci günü 19.27’den itibaren servis alanının da yer aldığı Gökmen Uzay Havacılık Eğitim Merkezi (GUHEM)’nde son bulacak. Asfalt zeminli zorlu rallinin son günü ise 07 Haziran Pazar saat 08.30’dan itibaren Y.Nedim Çelik (Soğukpınar) ve Şentürk Otomotiv (Hüseyinalan) etaplarının ikişer kez geçilmesinin ardından saat 16.15’ten itibaren Aloft by Marriott Bursa Hotel‘deki finiş podyumunda son bulacak. BOSSEK'ten Yarım Asırlık Miras 54 yıllık geçmişiyle Türk motor sporlarının en önemli kulüplerinden biri olan BOSSEK, düzenlediği organizasyonlarla yalnızca sportif başarıya değil, aynı zamanda sürdürülebilirlik, çevre duyarlılığı ve genç nesillerin motor sporlarına kazandırılmasına da katkı sağlıyor. Kulüp, 50. Yeşil Bursa Rallisi öncesinde gerçekleştirdiği BOSSEK Hatıra Ormanı projesiyle 10 bin fidanı toprakla buluştururken, uluslararası motor sporları otoriteleri FIA ve TOSFED’in çevre politikalarına uyumlu çalışmalarıyla da dikkat çekiyor. Yarım asırlık tarih boyunca Türkiye ralli sporunun gelişimine önemli katkılar sunan Yeşil Bursa Rallisi, bugün yalnızca bir yarış değil; sporcuların, gönüllülerin, kurumların, sponsorların ve binlerce motor sporu tutkununun ortak emeğiyle büyüyen bir değer olarak yoluna devam ediyor. Sosyal Sorumluluk ile Yeni Nesillere Çevre Bilinci Aşılanıyor Öte yandan BOSSEK, 50. Yeşil Bursa Rallisi kapsamında önemli bir sosyal sorumluluk projesine daha imza atıyor. BOSSEK Kadınlar Komisyonu tarafından, Keles’te bulunan 1. Murat İlköğretim Okulu öğrencileriyle anlamlı bir etkinlik gerçekleştiriliyor. Etapların geçtiği güzergâhta yaşayan çocuklara yarışı sevdirmek ve çevre bilinci kazandırmak amacıyla, atık malzemelerden yarış arabası tasarımı etkinliği düzenleniyor." Etkinlik kapsamında çocukların yapacağı yarış arabaları, 50. Yeşil Bursa Rallisi Servis Alanında sergilenecek. Gözler 50. Yeşil Bursa Rallisi’nde Türkiye ralli takviminin en prestijli yarışlarından biri olarak kabul edilen organizasyon, bu yıl taşıdığı tarihi anlamla birlikte çok daha özel bir noktada bulunuyor. Yarım asırdır devam eden gelenek, 50. yılında bir kez daha Bursa’dan tüm Türkiye’ye motor sporlarının heyecanını taşıyacak. Şampiyonluk mücadelesinin kızıştığı sezonda kritik puanların dağıtılacağı 50. Yeşil Bursa Rallisi hem sporcular hem de motor sporları tutkunları için unutulmaz bir hafta sonuna sahne olmaya hazırlanıyor. Gözler şimdi 05 Haziran’da verilecek tarihi starta çevrilmiş durumda. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Bursa’nın 700 Yıllık Hafızası Tanpınar’ın İzinde Anlatıldı Haber

Bursa’nın 700 Yıllık Hafızası Tanpınar’ın İzinde Anlatıldı

Bursa’nın fethinin 700’üncü yılı etkinlikleri kapsamında, Türk edebiyatının usta kalemlerinden Ahmet Hamdi Tanpınar’ın şiirlerinde iz bırakan Bursa, Osmangazi Belediyesi’nin öncülüğünde uluslararası öğrencilerle buluşturuldu. Osmangazi Belediyesi ile Osmangazi Kent Konseyi iş birliğinde düzenlenen etkinlikte, kentin tarihsel ve kültürel hafızasında önemli yer tutan mekânlar yerinde gezilerek tanıtıldı. Osmanlı’nın kuruluş ruhunu yansıtan Osmangazi Türbesi’nden başlayan kültürel aktivitede, usta yazar Ahmet Hamdi Tanpınar’ın şiirlerinde yer verdiği Muradiye Külliyesi, Hüdavendigar Camii ve Yeşil Camii ziyaret edilerek, Bursa’nın estetik, tarihsel ve manevi kimliği katılımcılara aktarıldı. Gezi boyunca ziyaret edilen her noktada, yapıların tarihsel önemi ve Tanpınar’ın edebi dünyasındaki yeri hakkında kapsamlı bilgiler verildi. Çad’dan Ukrayna’ya, Özbekistan’dan Angola’ya, Fas’tan Kazakistan’a kadar birçok farklı ülkeden gelen TÖMER öğrencilerinin yer aldığı etkinlik, kültürlerarası etkileşime de güçlü bir zemin hazırladı. Öğrenciler, Bursa’nın sadece bir şehir değil; tarihi, şiiri ve medeniyet birikimiyle yaşayan bir kültür mirası olduğunu yakından tanıma fırsatı buldu. “Bursa’da Zaman Farklı Akıyor” Osmangazi Belediyesi’nin, bu anlamlı organizasyonla hem Ahmet Hamdi Tanpınar’ın edebi mirasını yaşatmayı, hem de Bursa’nın sahip olduğu tarihi ve kültürel değerleri uluslararası düzeyde tanıtmayı amaçladığına işaret eden Osmangazi Belediyesi Başkan Yardımcısı Mutlu Esendemir, şöyle konuştu; “Ahmet Hamdi Tanpınar’ın da dediği gibi Bursa’da zaman farklı akıyor. Bunu Bursa’da yaşayan bilir. Her çıktığınızda kentte farklı bir şey keşfedersiniz. Hem Ahmet Hamdi Tanpınar’ın gözüyle Bursa’ya bakıyoruz, hem de Bursa’nın fethinin 700. yılı kapsamında kenti öğrencilerimizle yeniden keşfediyoruz. Katılan tüm öğrencilere ve Osmangazi Kent Konseyi’ne teşekkür ediyoruz.” Kentin tarihi dokusunun edebiyat ile bütünleştiğine işaret eden Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı ise, “700 yıllık bu çınarın altında, dallarının uzandığı her noktadan gelen öğrenci kardeşlerimizle bu etkinliğimizi yapıyoruz.” diye konuştu. Akabinde Osmangazi Türbesi’ndeki nöbet değişimi ilgi ile takip edilirken, Özlem Gürses tarafından, Ahmet Hamdi Tanpınar’ın ‘Bursa’da Zaman’ adlı şiiri okundu. Öğrenciler Geziden Çok Memnun Kaldı Kentin tarihi noktalarına gerçekleştirdikleri ziyaretlerde, mimari yapılara ve Bursa’nın tarihi kimliğine hayran kalan uluslararası öğrenciler de, her bir durağa büyük bir ilgi gösterdi. Çad’da yaşayan ve 7 aydır Türkiye’de bulunan Adam Hassan, geziden dolayı teşekkürlerini belirterek, “Türkiye çok güzel bir ülke, en sevdiğim şehir Bursa.” ifadesini kullandı. Kazakistan’dan gelen Aldiyar Yeldar ve Tomiris Kurmanova da tarihi noktaları gezmeyi çok sevdiklerini vurgulayarak, yabancılara Türk tarihini göstermenin çok önemli olduğunun altını çizdi. Bir başka öğrenci Angola’dan Marcelina dos Santos ise, geziden dolayı memnuniyet duyduklarını aktardı. Osmangazi Belediyesi’nin kültürel mirası uluslararası ölçekte tanıtma vizyonuyla hayata geçirilen bu anlamlı etkinlik, katılımcılardan büyük beğeni toplarken, programa verdiği destek ve kentin tarihsel değerlerini edebiyatla buluşturan çalışmaları dolayısıyla Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a ve Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür edildi. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Kadınlar Bursa’nın Mirasıyla Buluştu Haber

Kadınlar Bursa’nın Mirasıyla Buluştu

Proje çerçevesinde düzenlenen beşinci kültür turuna katılan Altınova Mahallesi sakinleri, unutulmaz anılarla dolu, keyifli bir gün yaşadı. Kültür ve sanat alanındaki çalışmalara değer veren Osmangazi Belediyesi, düzenlediği kültür gezileri aracılığıyla ilçenin çeşitli mahallelerinde ikamet eden kadınları, ‘Mahallem Geziyor’ etkinlikleri kapsamında Bursa’nın özgün ve köklü mirasıyla bir araya getiriyor. Bu doğrultuda beşinci kez gerçekleşen kültür turunun konuğu Altınova Mahallesi sakinleri oldu. Otobüs ile mahallerinden alınan Altınova Mahallesi’nde yaşayan kadınlar, ilk olarak tarihi Somuncu Baba Evi ve Fırını’nı ziyaret etti. Burada çorba ikramında bulunulan katılımcılara, Somuncu Baba ve fırın hakkında rehber eşliğinde bilgiler verildi. Akabinde Panorama 1326 Bursa Fetih Müzesi’nin tarihi atmosferiyle buluşturulan kadınlar, Bursa’nın fethi sürecine yakından tanıklık etti. Sümbüllü Bahçe Konağı’ndaki çay molasının ardından Zindan Kapı’ya geçilerek Bursa’nın surları ve geçmişi anlatılırken, günün yorgunluğu Değirmen Park Sosyal Tesisleri’ndeki akşam yemeği ikramıyla atıldı. Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği tur, son olarak Macera Bursa Parkı’nda sona erdi. Bursa’nın Kent Tarihine Yakından Tanıklık Ettiler Gün boyu süren kültür turuna Altınova Mahallesi’nde yaşayan kadınlara, Altınova Mahalle Muhtarı Vildan Şentürk ve Osmangazi Belediyesi Meclis Üyesi Özge Kaya da eşlik etti. Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği kültür turlarının çok değerli ve kıymetli olduğunun altını çizen Altınova Mahalle Muhtarı Şentürk, kadınların sosyalleşmesi ve kent tarihini yakından tanıması adına güzel bir vesile olduğuna işaret ederek, “Herkes kendini çok özel hissetti, amacı çok güzel. Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın’a, ekibine, müdürlerimize her birine ayrı ayrı teşekkür ediyoruz” diye konuştu. Gezinin çok güzel geçtiğine değinen Altınova Mahallesi sakinleri de, Bursa’da daha önce görmedikleri yerleri gördüklerini ve kendilerine gösterilen ilgiden ötürü mutluluk duyduklarını ifade ederek, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a bu özel etkinlik için teşekkürlerini sundu.

Osmangazi’de Kitaplardan Yeşerecek Ormana İlk Tohumlar Bırakıldı Haber

Osmangazi’de Kitaplardan Yeşerecek Ormana İlk Tohumlar Bırakıldı

Bursa’nın fethinin 700’üncü yılı anısına dikilen 700 fidan, Çağlayan Mahallesi’nde toprakla buluşarak geleceğe en kıymetli miraslar bırakıldı. Çevre bilincini artırmak ve gelecek nesillere daha yeşil bir kent bırakmak amacıyla çalışmalarını hız kesmeden sürdüren Osmangazi Belediyesi, Çağlayan Mahallesi’nde kapsamlı bir fidan dikimi gerçekleştirdi. Bursa’nın fethinin 700’üncü yılına özel olarak 700 fidan toprakla buluşturulurken, ‘1 Fidan 1 Kitap’ bağışlarıyla büyüyen bu anlamlı projenin 700. Yıl Ormanı’na dönüşmesi için ilk adım hayata geçirildi. Belediye kütüphanelerine ve vatandaşlardan gelen kitap bağışları, kesimlerde yok olan ağaçların yeniden yeşermesine katkı sağlayan birer fidana dönüştü. Bu çalışma sayesinde kentin geleceğine doğayla iç içe, daha canlı ve umut veren bir çevre kazandırılması hedeflendi. ‘1 Kitap 1 Fidan’ etkinliğine Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’ın yanı sıra CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz, Osmangazi Muhtarlar Derneği Başkanı Burhan Mandacı, DASKUT Arama Kurtarma Derneği Ekip Lideri Recep Genişler, muhtarlar, başkan yardımcıları, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaş katılım gösterdi. “Kitap da Fidan da Aslında İnsanlığın Geleceği Demektir” Birlikte yeşeren bir geleceğe katkı sunmaya çalıştıklarını dile getiren Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, “Baktığınız zaman, kitap da fidan da aslında insanlığın ve insanoğlunun geleceği demektir. Bir kitap, bir gencin veya bir insanın ömrünü, hatta geleceğini şekillendirebilir. Aynı şekilde bir fidan da insanın rahat nefes almasına, oksijene, suya ve doğanın kendini yenileyebilmesine büyük katkı sağlar. Ben parlamentoda milletvekilliği yaptığım dönemde, defalarca düz kesimin doğru bir iş olmadığını meclis kürsüsünden dile getirdim. Araştırma ve soru önergeleri verdim. Çünkü ben de bir ormancı çocuğuyum. Rahmetli babam yüksek orman mühendisiydi. Eskiden damgalama yöntemiyle yaşlanmış, ömrünü doldurmuş ağaçlar kesilir; yenileri ağaçlandırılarak doğanın döngüsü korunurdu. Ancak düz kesim yaptığınızda yaşlı, genç, sağlıklı, hasta fark etmeksizin olan her şeyi kesmiş oluyorsunuz. Kırk, elli, altmış sene sonra bir gün yok ettiğimiz yerin geri gelmesini bekleyeceğiz” dedi. “Doğamızı, Çevremizi, Suyumuzu, Toprağımızı Koruyalım” Hayattaki en büyük zenginliğin temiz bir çevre olduğunu dile getiren Başkan Aydın, “Geleceğimiz temiz havada, temiz suda, oksijende, temiz toprakta yani çevrededir. Bu kadar yoğunlaşırken, nüfus artarken, artık ne yediğimizi bile bilemezken yeşilliğin, doğanın, ağacın içinde olmanın ne kadar kıymetli olduğunu hissettik. Ne kadar zengin olursanız olun, doğaya sahip olmadığınızda aslında fakir olduğunuzu unutmamak gerekir. Dolayısıyla doğamızı, çevremizi, suyumuzu, havamızı, toprağımızı koruyalım. Özellikle çocuklarımızın ve gençlerimizin bu yönde bilinçlenmesi çok daha önemli. Bizler de onlara örnek olalım” diye konuştu. Çağlayan Mahallesi Muhtarı Ahmet Özbeyiş de, “İçinde bulunduğumuz bu alan, bir zamanlar binlerce dönümlük bir ormanın parçasıydı. Geçen yıl yapılan kesimlerle, gölgesinde soluklanacağımız tek bir ağaç bile bırakılmadı. Çocukluğumuzun geçtiği bu alan bir zamanlar hatıralarla doluydu. Şimdi ise misafir ağırlayabileceğimiz tek bir çam ağacımız bile yok. Bugün dikeceğimiz fidanların kaç yılda büyüyeceğini bilmiyorum. Ama umuyorum ki bu yeni çamlar, eskilerinin talihine uğramadan burada kalıcı olur. Desteklerinden dolayı başkanımız Erkan Aydın’a yürekten teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı. DASKUT Arama Kurtarma Derneği Ekip Lideri Recep Genişler ise, “DASKUT ekibi olarak tamamen gönüllülerden oluşan bir ekibiz. Eğitimlerimizi tamamlayarak her canlıya yardım eli uzatmak için yola çıktık. Aynı zamanda orman yangını gönüllüsü olarak da eğitim aldık ve Bursa’daki yangınlarda bizzat görev yaptık. Ne yazık ki o güzelim ağaçları söndürmek için sıktığımız her damla su bize gözyaşı olarak döndü. Ben Altınova Mahallesi sakiniyim. Değerli muhtarımızın bir paylaşımını gördükten sonra ekip arkadaşlarımla birlikte ‘1 Kitap,1 Fidan’ kampanyasına dahil olduk. Gözyaşlarımızı bir fidana dönüştürmenin en doğru yol olduğunu düşündük. Yaklaşık 700 kitabı mahalle muhtarımıza teslim ettik. Bugün burada okuduğumuz bu kitapları ve verdiğimiz emeği sizlerin takdirine sunuyorum. Bu organizasyonda katkısı olan tüm birimlere teşekkür ediyorum” dedi. Konuşmaların ardından Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, çocuklarla birlikte fidan dikerek etkinliğe anlam kattı. Bunun yanı sıra Başkan Aydın, vatandaşlarla sohbet ederek, hatıra fotoğrafı çektirdi.

Osmangazi’de Çocuk Hakları Günü Renkli Geçti Haber

Osmangazi’de Çocuk Hakları Günü Renkli Geçti

Çocuklara daha iyi bir gelecek hazırlamak için yoğun çaba gösteren Osmangazi Belediyesi, Saadet Öğretmen Çocuk İstismarı İle Mücadele Derneği (UCİM) işbirliği ile Renkli Pankartlar Atölyesi gerçekleştirdi. Panaroma 1326 Bursa Fetih Müzesi’nde 70 çocuğun katılımıyla düzenlenen etkinlikte, çocuklar hem haklarını öğrendi, hem de haklarını pankartlara işleyerek eğlenceli anlar yaşadı. 20 Kasım Dünya Çocuk Hakları Günü’ne özel olarak hazırlanan vinillere de rengarenk el izlerini bırakan çocuklar; eşitlik hakkı, eğitim hakkı, sağlık hakkı, oyun ve eğlence hakkı, ifade özgürlüğü hakkı, şiddetten korunma hakkı gibi pek çok haklarına ilişkin bilgi sahibi oldu. “Çocuk Haklarını Korumak Hepimizin Görevi” Etkinliğin oldukça verimli geçtiğini dile getiren Saadet Öğretmen Çocuk İstismarı İle Mücadele Derneği Bursa Eğitim Koordinatörü Gizem Ak Çiçek, “Bugün burada Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği çocuk hakları ile ilgili bir etkinlik hazırladık. Çocuklarımız geldi, haklarını öğrendiler, haklarının farkında oldular. Bizim de dernek olarak zaten amacımız çocukları korumak, çocukların haklarını öğretmek. Biz en sevdiğimiz, en mutlu olduğumuz yerdeyiz. Çocuk haklarını korumak sadece bir kurumun ya da bir derneğin görevi değil, hepimizin görevi. O yüzden çocuklara haklarını öğretiyoruz ki, daha güçlü bireyler olabilsinler. Bugün burada olmamıza sebep olan Osmangazi Belediyesi’ne de teşekkür ediyoruz” dedi. Etkinlikte Saadet Öğretmen Çocuk İstismarı İle Mücadele Derneği’nin hukuk koordinatörlerinden Av. Merve Yıldızlı, çocuk haklarından bahsederek, geniş çaplı bir bilgilendirmede bulundu. Av. Esin Durmuş Erkul ise çocuklara UCİM’i tanıtarak her zaman yanlarında olduklarını belirtti. Etkinliğin sonunda eğlence ve bilgi dolu aktivitelerden dolayı duydukları mutluluğu paylaşan çocuklar, hazırlıkları vinil ve pankartlar eşliğinde hatıra fotoğrafı çektirdi.

Girişimci Kafası Söyleşisinde Serdar Ertan Deneyimlerini Paylaştı Haber

Girişimci Kafası Söyleşisinde Serdar Ertan Deneyimlerini Paylaştı

Osmangazi Belediyesi’nin geleceğin vizyonerlerine ışık tuttuğu söyleşilerinin son konuğu NEO Seramik Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Ertan oldu. Gençlik ve Girişimcilik Merkezi’nde Sosyolog Mürvet Özçelik moderatörlüğünde gerçekleştirilen programda başarılı iş insanı Serdar Ertan, deneyimlerini paylaşarak günümüz dünyasına pencere açtı. “Yeni Fikirler Oluşturulması, Yeni Riskler Alınması Gerekiyor” Girişimciliğin bir bakış açısı niteliği taşıdığını ve her yaştan bireyin olabileceğini belirten NEO Seramik Yönetim Kurulu Başkanı Ertan, ülkenin yeni girişimlere ihtiyaç duyduğunu vurguladı. Ertan, “Muasır medeniyetler seviyesine çıkmamız için önemli işler, katma değerli işler yapmamız gerekiyor. Bu da tek düze işler değil, farklı bakış açılarıyla oluşturulmuş yeni girişimler ile ortaya çıkıyor. Yeni fikirler oluşturulması, yeni riskler alınması gerekiyor. Bunlar girişimciliğin içerisinde olan şeyler” dedi. “Bu Toplantıların Yapılmasından Dolayı Çok Mutluyum” Herkesin hayatındaki belli noktalarda girişimciliğini ortaya koyabildiğine işaret eden iş insanı Serdar Ertan, “Ev hanımları da, bir şirkette çalışanlar da girişimde bulunabilir. Risk aldığınız nokta, yepyeni bir fikri ortaya koymaktır; bir pazar yaratmaktır, o pazarda tutkuyla çalışmaktır. Bunu bir bakış açısına çevirdiğimiz zaman, aslında hayatınızın her noktasında risk alıyor olmanız ve çalıştığınız şirkette de insanlara değer katacak, fark yaratacak bir şey üretmeniz girişimciliktir. Bu toplantıyı düzenlemekteki amacımız da budur. Böyle bir fikrin doğuşu, ‘merkez kuralım’, ‘merkeze insanları toplayalım’ düşüncesiyle başladı. Burada birçok insana fikir ekiyorsunuz ve bu fikirler insanların ileride hayatlarında bir yerde karşılarına çıkacak büyük bir girişimin temeli olabiliyor. Bu toplantıların yapılmasından dolayı çok mutluyum” diye konuştu. “Cari Açık Problemi, Katma Değerli İşlerle Çözülebilecek Bir Problem” Dinleyicileriyle olan paylaşımlarında hayattaki dönüm noktalarından bahsederek, günümüz ekonomisine de perde açan Serdar Ertan, “Ülkenin idealist insanlara ihtiyacı var. Bir cari açık problemimiz var. Bu ancak yeni girişimler ile katma değerli işler ile çözülebilecek bir problem. Şu an hali hazırda yapılanı çoğaltarak çözemezsiniz, yeni bir şey bulmanız gerekiyor. Yeni bir bakış açısı. Bir liralık bile bir girişim yaptıysan, girişimcisindir. Kıymetli değer yaratan insanlarda yeni fikirler uyandıran, sorunu çözen her şey güzel fikirdir. Biz de seramikte böyle işaretlerle yönümüzü bulduk. Sadece ben bunu başarmak istiyorum, oraya gidiyorum diyerek olmuyor. Hayat farklı yerlere götürüyor. Bazen genişleyen, bazen daralan bir şey, ona da hazır olmak lazım” açıklamalarında bulundu. İş insanı Serdar Ertan, söyleşinin sonunda kendisine bu imkanı tanıyan ve gençlerle buluşturan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a teşekkür etti.

Ulusal Bursa Veteran Masa Tenisi Turnuvası Sona Erdi Haber

Ulusal Bursa Veteran Masa Tenisi Turnuvası Sona Erdi

Osmangazi Belediyesi, yıllarını masa tenisine adamış veteran sporcuları dostluk ve rekabetin bir arada yaşandığı 12’nci Ulusal Bursa Veteran Masa Tenisi Turnuvası’nda ağırladı. Dikkaldırım Spor Salonu’nda düzenlenen turnuvaya, Türkiye’nin 36 ilinden gelen oyuncuların yanı sıra Ukrayna, Bulgaristan, Fransa, Suriye, Irak, Kıbrıs ve Rusya’dan oyuncular da katılım sağladı. Tekler ve çiftler kategorilerinde mücadele eden sporcular, hem fiziksel dayanıklılıkları hem de teknik becerileri ile masa tenisine olan tutkularını bir kez daha kanıtladı. 70 yaşın üzerinde sporcuların istekli ve azimli görüntüleri dikkat çekerken, sporcular da turnuvada yer almaktan ötürü duydukları mutluluğu paylaştı. “75 Yaşın Üzerinde Ağabeylerimizin Katıldığı Bir Turnuvayı Yaşıyoruz” Turnuvaya ilişkin düşüncelerini paylaşan Bursa Veteran Masa Tenisi Spor Kulübü Yöneticisi Hüseyin Ceylan, müsabakalarda rekabet düzeyinin yükseldiğini vurguladı. Toplam 250 sporcunun ter döktüğünü ifade eden Ceylan, “Zamanında milli takımlarda oynamış, şimdi veteran olmuş 70 hatta 75 yaşın üzerindeki ağabeylerimizin katıldığı bir turnuva yaşıyoruz. Bu, gerçekten geleneksel hale gelen özel bir organizasyon. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın olmak üzere turnuvanın gerçekleşmesinde emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz” dedi. “80 Yaşına Kadar Oynayabiliyorsunuz” Türkiye’nin dört bir yanından gelen masa tenisi tutkunları, Bursa’da sporun birleştirici gücü etrafında buluşarak hem rekabetin hem dostluğun en güzel örneklerini sergiledi. Ankara’dan gelen 58 yaşındaki veteran sporcu Yeşim Cindemir, her yıl büyük bir heyecanla turnuvaya katıldığını söyleyen, “Bursa’nın güzelliklerini keşfediyor, aynı zamanda sporun keyfini doyasıya yaşıyoruz. Maçlar çekişmeli geçse de dostluk her zaman ön planda. Sahada rakibiz ama turnuva bitiminde yine kucaklaşıyoruz. Bu organizasyonlar, belirli yaş gruplarına hitap ediyor. 80 yaşına kadar masa tenisi oynayabiliyorsunuz” diye konuştu. İstanbul’dan gelen 63 yaşındaki sporcu Serpil Pınar, Bursa’da son derece sıcak bir şekilde karşılandıklarını belirterek masa tenisi sayesinde yeni dostluklar kurmanın mutluluğunu paylaştı. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nden gelen 58 yaşındaki veteran sporcu Değer Baysal ve İstanbul’dan katılan 46 yaşındaki sporcu Burcu Başaran da organizasyona övgüler yağdırdı. “Masa Tenisi Zihni Daima Canlı Tutan Bir Branş” Yaşları 70’i aşmasına rağmen masa tenisinin heyecanını ilk günkü gibi yaşayan veteran sporcular Yalçın Kalay ve Halit İbar, azimleriyle gençlere adeta taş çıkartıyor. Sporun sağlığa olan katkılarına değinen deneyimli sporcular, masa tenisinin hem fiziksel hem zihinsel açıdan son derece faydalı olduğunun altını çizdi. Masa tenisi masası etrafında finaller için karşı karşıya gelen ikili, branşta yaş faktörünün olmadığını, masa tenisi sporunun her yaşta yapılabileceğini dile getirdi. Oyun oynanırken sarf edilen efor ile birlikte vücudun her bir noktasının çalıştığını dile getiren veteran sporcular, “Masa tenisi, vücudun her noktasını çalıştıran, refleksleri geliştiren ve zihni daima canlı tutan bir branş. Bizler için hem spor hem de yaşam enerjisi kaynağı. Bu yüzden her yaşta insana masa tenisini gönül rahatlığıyla tavsiye ediyoruz” ifadelerini kıllandılar. Sporun ve dostluğun pekiştirilmesine katkı sağlayan turnuva, heyecan dolu karşılaşmaların ardından düzenlenen ödül töreni ile son buldu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.