Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#Sosyal Hizmetler

Kapsül Haber Ajansı - Sosyal Hizmetler haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Sosyal Hizmetler haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Mersin Büyükşehir Kuşakları Türkülerle Buluşturdu Haber

Mersin Büyükşehir Kuşakları Türkülerle Buluşturdu

Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı koordinesinde Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenen ‘Bir Kuşaktan Bir Kuşağa’ konseri, duygu dolu anlara ve büyük bir coşkuya sahne oldu. Büyükşehir Emekli Evi üyelerinden oluşan ‘Türkülü Yürekler Korosu’nun sahne aldığı gecede, sanatseverler hem unutulmaz eserlerle buluştu hem de 19 Mayıs ruhunu türküler eşliğinde yaşadı. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı haftasında gerçekleştirilen ve Mersin Büyükşehir Belediyesi Türk Müziği Orkestra Şefi Erdal Koşar’ın yönettiği konserde; türküler, marşlar ve Edip Akbayram ile Zülfü Livaneli şarkıları hep bir ağızdan söylenirken, salonu dolduran vatandaşlar ellerindeki Türk bayraklarıyla geceye eşlik etti. Konser boyunca Zülfü Livaneli’nin ‘Merhaba’, ‘Yiğidim Aslanım’ ve ‘Güneş Topla Benim İçin’ eserleri büyük beğeni toplarken; Nazım Hikmet’in her notasında hüzün ve memleket özlemi olan ‘Karlı Kayın Ormanı’, Sabahattin Ali’nin ‘Leylim Ley’ eseri ile Anadolu’nun içli ezgilerinden ‘Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme’ türküsü, salonu dolduran sanatseverlerden yoğun alkış aldı. Büyükşehir Emekli Evi üyelerinden oluşan koro solistleri de gece boyunca birçok eseri solo performanslarla seslendirdi. Konserin sürprizlerinden biri ise sanatçı Edip Akbayram’ın ‘Hasretinle Yandı Gönlüm’ türküsünün, seyircilerle birlikte doğaçlama söylenmesi oldu. Yıldırım: “Büyükşehir Belediyesi her zaman emeklilerin yanında” Konserin açılışında konuşan Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Engin Yıldırım, böylesi etkinliklerin toplumsal dayanışma açısından önemli olduğunu ve Büyükşehir Belediyesi’nin her zaman emeklilerin yanında olduğunu vurgulayarak, “Her zaman emeklilerimizle beraber olmayı, etkinlikler yapmayı ve onların mutlu olması için elimizden geleni yapıyoruz. Büyükşehir Belediyesi; yıllarca ailesine, bu ülkeye, bu topraklara emek veren değerli emeklilerimizin daima yanında olacak” ifadelerini kullandı. Günel: “Emeklilik, hayatın tadını çıkarmak ve tecrübelerimizi paylaşmaktır” Konserde konuşan Mersin Büyükşehir Belediye Meclis Üyesi Hülya Toy Günel, emekliliğin üretimden kopmak anlamına gelmediğini vurgulayarak, “Bugün karşınızda yıllarca çalışmış, üretmiş ve emekli olmuş bir yol arkadaşınız olarak bulunuyorum. Emeklilik köşeye çekilmek değil, hayatın tadını çıkarmak ve tecrübelerimizi paylaşmaktır” diye konuştu. Türkülerin, yeni nesle bırakılacak en güzel miras olduğunu kaydeden Günel, “Türkülerimiz, geçmişimizi geleceğimize bağlıyor. Başkanımız Vahap Seçer öncülüğünde, her zaman sizlerin yanınızdayız. Hayata geçirdiğimiz Emekli Evleri; bizlerin sosyalleştiği, paylaştığı ve bir araya gelip şarkılar söylediği birer yuva haline geldi. Sizlerin hayatını kolaylaştırmak ve hak ettiğiniz değeri göstermek, bizim en büyük görevimizdir” ifadelerini kullandı. Koşar: “7-8 aydır düzenli olarak bu konsere çalışıyorduk” Mersin Büyükşehir Belediyesi Türk Müziği Orkestra Şefi Erdal Koşar ise yaklaşık 7-8 aydır düzenli olarak konsere çalıştıklarını ve bu yıl repertuvarı farklı ezgilerle zenginleştirdiklerini söyleyerek, “Bu yıl farklı bir konser yapalım istedik. Halk Müziği Korosu’yuz, ama onun dışında ezgilerle bugün Mersin'i selamladık. 19 Mayıs Haftası olması nedeniyle, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını rahmet ve minnetle anıyoruz. Onların anısına güzel bir repertuvar hazırladık. Dinleyicilerimizden aldığımız geri dönüşler de çok güzel, enerji had safhadaydı” diye konuştu. Sanatseverler, duygu ve coşku dolu geceye Türk bayraklarıyla eşlik etti Konsere katılan vatandaşlar da gece boyunca yaşanan atmosferden büyük memnuniyet duyduklarını ifade etti. Sanatseverlerden Aysel Bezek, konserin geçen yıla göre çok daha coşkulu geçtiğini belirterek, “19 Mayıs’ı ve değerli sanatçıları anmamız çok güzel oldu. Çok memnun kaldık. İnşallah seneye de geliriz. Büyükşehir Belediye Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz” dedi. Nezahat Parlak, konserin kendisinde büyük iz bıraktığını söyleyerek, “Ben Mersin’e geldim geleli bu kadar muhteşem bir konser yaşamadım. Sanatçılarımızla, Atatürk’ümüzle, ruhuma ve kalbime çok işledi. Hepsinin emeğine sağlık” ifadelerini kullandı. Koristlerden Sultan Uyanık, yaklaşık 7-8 aydır konser için hazırlandıklarını belirterek, “Bugün bütün türkülerimizi canı gönülden ve yürekten söyledik. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi. Konser sonunda; Büyükşehir Türk Halk Müziği, Türk Sanat Müziği ve Kent Orkestrası bünyesinde sahne alan solistler, daire başkanları ve müdürler, sahnede hep birlikte ‘Ey Özgürlük’ şarkısını seslendirdi. Vatandaşlar ise ellerindeki Türk bayraklarıyla şarkıya eşlik ederek, geceyi büyük bir coşkuyla tamamladı. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Başkent’te Bayram Dayanışması Büyüdü Haber

Başkent’te Bayram Dayanışması Büyüdü

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), Kurban Bayramı’nda dayanışma ve paylaşma kültürünü Başkent’in dört bir yanında yaşattı. “Paylaştığın Senindir, Hemşehrini Sevindir” sloganıyla sürdürülen et bağışı kampanyası kapsamında hayırsever vatandaşlardan teslim alınan kurban payları, hijyenik koşullarda muhafaza edilerek ihtiyaç sahibi ailelere dağıtılmaya başlandı. Bayramın birinci ve ikinci günü Başkent’in farklı noktalarında kurulan bağış alanlarında teslim alınan kurban etleri, soğuk zincir araçlarıyla korunarak Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı ekipleri tarafından ailelere ulaştırılıyor. “DAYANIŞMAYI BÜYÜTMEK İÇİN SAHADAYIZ” Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı Personel Sorumlusu Ali Kemal Demir, bayram boyunca dayanışmayı büyütmek içi çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek şunları söyledi: “Bu bayramda da dayanışmanın en güzel örneklerinden birini hep birlikte yaşadık. Ankara Büyükşehir Belediyesi olarak, Kurban Bayramı’nda hayırsever vatandaşlarımızın bizlere emanet ettiği kurban paylarını teslim aldık. Toplanan kurban etlerini hijyenik koşullarda ve soğuk zincir araçlarımızla muhafaza ederek, ihtiyaç sahibi ailelerimize ulaştırmaya başladık. Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı olarak dayanışmayı büyütmek için sahada çalışmalarımızı sürdürmeye devam ediyoruz. Bu anlamlı dayanışmaya destek veren tüm hemşehrilerimize teşekkür ederiz.” Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Ankara’da Ücretsiz Düğün Salonu Hizmeti Büyüyor Haber

Ankara’da Ücretsiz Düğün Salonu Hizmeti Büyüyor

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), sosyal belediyecilik anlayışı kapsamında ihtiyaç sahibi vatandaşların yanında olmaya devam ediyor. Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından sosyal destek alan aileler ile şehit yakınları ve gazi çocukları için hayata geçirilen ücretsiz düğün salonu hizmetine bir yenisi daha eklendi. Daha önce Göksu Parkı ve Kuzey Yıldızı Rekreasyon Alanı’ndaki salonların ardından, üçüncü ücretsiz düğün salonu da vatandaşların hizmetine sunuldu. Yeni salonda ilk düğün organizasyonu da gerçekleştirildi. “GENÇ ÇİFTLERİMİZİN YANINDA OLMAYA DEVAM EDİYORUZ” ABB Sosyal Hizmetler Dairesi Personel Sorumlusu Ezgi Çetinkaya, ücretsiz düğün salonu hizmetinin kapsamının genişletildiğini belirterek “Vatandaşlarımızın bu özel günlerini ekonomik bir yük olmaktan çıkarmak amacıyla sürdürdüğümüz ücretsiz düğün salonu hizmetimizi büyütüyor; daha önce faaliyete geçirdiğimiz Göksu ve Kuzey Yıldızı düğün salonlarımızın ardından 3. salonumuz olan Demetevler Düğün Salonu’nu hizmete açmanın gururunu yaşıyoruz” dedi. Çetinkaya ayrıca, “Bugün de bir ailemizin daha bu mutlu gününe ortak oluyoruz. Zorlu ekonomik şartlarda evlilik hazırlığı yapan gençlerimize ve ailelerimize doğrudan, somut bir katkı sağlamayı hedeflediğimiz bu hizmetimizle, toplam 3 salonumuzda her şartta ihtiyaç sahibi tüm vatandaşlarımızın yanında olmaya ve sosyal belediyecilik anlayışımızla hayatlarını kolaylaştırmaya devam ediyoruz” diye konuştu. “BU DESTEK BİZİ ÇOK MUTLU ETTİ” Yeni düğün salonunda dünya evine giren çift de desteklerinden dolayı Ankara Büyükşehir Belediyesine teşekkür etti. -Zafer Özel: “Mansur Başkan’ımıza çok teşekkür ederiz katkılarından dolayı. Maddi sıkıntılar içerisinde yaptığımız düğünle böyle bir şeyin olması bizi çok güzel etkiledi.” -Eren Aya Özel: “Atmosfer çok güzel, ortam muazzam. Beklediğimden daha da güzel. Herkese teşekkür ederim.” “BU DAYANIŞMANIN PARÇASI OLMAKTAN GURUR DUYUYORUZ” Düğünde sahne alan sanatçı Ali Yaprak da organizasyonda yer almaktan mutluluk duyduklarını ifade ederek şu sözleri kullandı: “Demetevler Düğün Salonu’muzun ilk düğününde bizler de burada olmaktan, genç çiftimizin bu heyecanını paylaşmaktan gurur duyuyoruz. Yaptığımız işin, müziğimizin, sanatımızın, mesleğimizin böyle güzel dayanışma ortamlarında yer bulması bizi de çok mutlu ediyor ve daha anlamlı hale geliyor. Bu güzel organizasyonları, bu güzel hizmetleri sunan değerli Büyükşehir Belediye Başkanımız Mansur Yavaş’a, emeği geçen herkese çok teşekkür ediyoruz. Genç çiftimize de bir ömür boyu mutluluklar diliyoruz.” YEMEK İKRAMINDAN CANLI MÜZİĞE KAPSAMLI HİZMET Düğün salonlarından; sosyal destek alan ailelerin çocukları ile şehit ve gazi yakınları ücretsiz yararlanabiliyor. Çiftler ve davetliler için yemek, içecek ve düğün pastası ikramının yanı sıra profesyonel sanatçı, canlı müzik ve garson hizmeti de sunuluyor. Ayrıca çiftlerin özel günlerini ölümsüzleştirmek amacıyla 40 adet dijital fotoğraf ile 2 saatlik video çekimi hizmeti veriliyor. Ücretsiz düğün salonu hizmetinden yararlanmak isteyen vatandaşlar, dugunsalonu.ankara.bel.tr/ adresi üzerinden başvuruda bulunabiliyor. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Büyükşehir’den Araç Filosuna 2,3 Milyarlık Dev Yatırım Haber

Büyükşehir’den Araç Filosuna 2,3 Milyarlık Dev Yatırım

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu’nun 2026 yılının Manisa için yatırım yılı olacağını vurgulamasının ardından, Büyükşehir Belediyesi yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda kent tarihinin en kapsamlı araç yatırımlarından birine imza atan Büyükşehir Belediyesi, filosuna tam 376 yeni araç kattı. Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen tanıtım töreninde, dev yatırımın sahaya yansıyan gücü yaklaşık 40 araçlık temsili sergiyle ortaya kondu. Törene Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Burak Deste, Genel Sekreter Yardımcısı Ata Temiz ile daire başkanları katıldı. Damperli kamyonlardan itfaiye araçlarına, otobüslerden iş makinelerine, sathi kaplama araçlarından engelli nakil araçlarına, iş makinesinden otobüse kadar geniş bir yelpazede hizmet verecek araçlar, Büyükşehir Belediyesi’nin sahadaki gücünü önemli ölçüde arttıracak. Borçlanılmadan, Öz Kaynaklarla Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Burak Deste, törende tanıtılan araçları inceleyerek, Makine İkmal Bakım ve Onarım Dairesi Başkanı Turgay Çetin’den bilgiler aldı. Yeni araçların temizlik, ulaşım, altyapı, yol yapım, itfaiye ve sosyal hizmetler gibi birçok alanda aktif olarak görev yapacağı belirten Genel Sekreter Burak Deste, yatırımın sadece araç alımı değil, güçlü bir hizmet hamlesi olduğunu söyledi. 17 ilçede Manisalılara sunulan hizmetin hız ve kalitesinin artacağını dile getiren Genel Sekreter Deste, 2 milyar 348 milyon 602 bin 74 liralık dev yatırımın kredi kullanılmadan ve borçlanılmadan tamamen Büyükşehir Belediyesi öz kaynaklarıyla yapıldığını vurguladı. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

İBB’den Anneler Günü İçin Özel İndirimler Haber

İBB’den Anneler Günü İçin Özel İndirimler

İBB iştiraki İstanbul Ağaç ve Peyzaj AŞ, Anneler Günü kapsamında yüzde 10 indirim kampanyası başlatıyor. 7-8 Mayıs tarihlerinde şirketin e-ticaret sitesinde tüm ürünlerde yüzde 10 indirim uygulanacak. 9-10 Mayıs tarihlerinde ise indirim, Bahçe Market mağazaları ve satış noktalarında devam edecek. MİNİATÜRK VE İSTANBUL KİTAPÇISI ETKİNLİKLERİ İBB Kültür AŞ tarafından 9-10 Mayıs tarihlerinde Miniatürk’te “Bahara Merhaba” festivali düzenlenecek. Program kapsamında atölyeler, konserler, çocuk etkinlikleri ve açık hava aktiviteleri yapılacak. İstanbul Kitapçısı şubelerinde de seçili yayınlarda yüzde 20 indirim uygulanacak. METRO İSTANBUL VE DARÜLACEZE PROGRAMLARI Metro İstanbul, Anneler Günü nedeniyle istasyonlarda özel anonslar yapacak. İBB Darülaceze Şube Müdürlüğü ise 10 Mayıs Pazar günü Kartal Yaşlı Bakım Merkezi’nde kadın sakinlere yönelik kahvaltı, müzik dinletisi ve pasta kesimi programı düzenleyecek. KEMERBURGAZ KENT ORMANI’NDA KADIN EMEĞİ PAZARI Boğaziçi Yönetim AŞ ve Enstitü İstanbul İSMEK iş birliğiyle Kemerburgaz Kent Ormanı’nda “Kadın Emeği Pazarı” kurulacak. 8-9-10 Mayıs tarihlerinde gerçekleştirilecek etkinlikte farklı üretim ve tasarım alanlarında satış ve deneyim stantları yer alacak. SOSYAL YAŞAMEVLERİ VE MAHALLE EVLERİNDE ETKİNLİKLER Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından çeşitli merkezlerde anne ve çocuklara yönelik programlar yapılacak. 8 Mayıs’ta Esenler Sosyal Yaşamevi’nde kahvaltı ve dijital sergi, 11 Mayıs’ta ise Maltepe Etkinlik Alanı’nda Kartal Sosyal Yaşamevi sakinleri için piknik düzenlenecek. Göç ve Uyum Birimi de mahalle evlerinde atölye programları gerçekleştirecek: * 6 Mayıs: Zafer Mahalle Evi – “Sevgi Kareleri” * 8 Mayıs: Sulukule Mahalle Evi – “Sevgi Buketi” * 11 Mayıs: Esenyurt İSADEM – “Sevgi Çerçevesi” ÇOCUK VE ÖZEL GRUP ETKİNLİKLERİ 9 Mayıs’ta Yuvamız İstanbul merkezlerinde anne-çocuk atölyeleri düzenlenecek. Küçükçekmece Filenin Sultanları Gençlik Merkezi’nde sanat atölyeleri yapılacak. Engelli Hizmetleri Şube Müdürlüğü de 7-8 Mayıs tarihlerinde ÖZGEM merkezlerinde atölyeler, 8 Mayıs’ta ise Florya Engelliler Kampı’nda “Anneler Günü Matinesi” programı gerçekleştirecek. ŞEHİT YAKINLARI VE GAZİ ANNELERİ İÇİN PROGRAM Şehit Yakınları ve Gazilerle İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından 12 Mayıs’ta yaklaşık 600 kişinin katılımıyla kahvaltı programı düzenlenecek. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Bakan Göktaş: “Aile ve Nüfus 10 Yılı Türkiye’nin Gelecek Vizyonudur” Haber

Bakan Göktaş: “Aile ve Nüfus 10 Yılı Türkiye’nin Gelecek Vizyonudur”

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, “Aile ve Nüfus 10 Yılı Vizyon Tanıtım Programı”nda yaptığı açıklamalarla Türkiye’nin aile politikalarına yönelik uzun vadeli hedeflerini paylaştı. Göktaş, söz konusu vizyonun yalnızca bir proje değil, millete verilmiş stratejik bir söz olduğunu vurguladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen programda konuşan Göktaş, aileyi merkeze alan güçlü bir toplumsal yapı inşa etmeyi hedeflediklerini belirtti. Aile Odaklı Yeni Dönem Başlıyor Bakan Göktaş, açıklamasında “Aile ve Nüfus 10 Yılı” vizyonunun, Türkiye’nin gelecek planlamasında kritik bir rol oynayacağını ifade etti. Bu kapsamda hazırlanan stratejik yol haritasının; mevzuattan şehir planlamasına, eğitimden sağlık hizmetlerine kadar geniş bir alanda etkili olacağına dikkat çekti. Göktaş, “Aileyi güçlendirmeden toplumun geleceğini sağlam temeller üzerine inşa etmek mümkün değildir” diyerek, aile kurumunun Türkiye’nin en önemli yapı taşı olduğunu vurguladı. Gençlere ve Ailelere Güçlü Destek Mekanizmaları Yeni vizyon kapsamında gençlerin evlilik sürecini kolaylaştıracak ekonomik ve sosyal desteklerin artırılacağı belirtildi. Aynı zamanda çocuk sahibi olmayı teşvik eden politikalarla doğurganlık oranının artırılması hedefleniyor. Bakan Göktaş, aile yapısını güçlendirmek adına: Gençlere yönelik destek programları Doğum ve ebeveyn izinlerinde iyileştirmeler Sosyal konutlarda aile öncelikli uygulamalar Kreş ve çocuk bakım hizmetlerinin yaygınlaştırılması gibi birçok adımın hayata geçirileceğini açıkladı. Dijital Risklere Karşı Aileyi Koruyan Politikalar Dijitalleşmenin getirdiği risklere de değinen Göktaş, özellikle çocukların dijital platformlardaki zararlı içeriklerden korunmasına yönelik kapsamlı düzenlemelerin devreye alındığını ifade etti. Bu doğrultuda, dijital dünyanın olumsuz etkilerini azaltan ve aile içi iletişimi güçlendiren politikaların yaygınlaştırılması hedefleniyor. Uluslararası Alanda Türkiye Modeli Türkiye’nin aile politikaları konusunda uluslararası alanda örnek gösterilen bir ülke haline geldiğini belirten Göktaş, birçok ülkenin Türkiye’nin uygulamalarını referans aldığını söyledi. İslam İşbirliği Teşkilatı kapsamında 2026-2035 döneminin “Aile ve Nüfus 10 Yılı” ilan edilmesi yönünde girişimlerin kabul edilmesi, Türkiye’nin bu alandaki liderliğini pekiştiren önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. “Güçlü Aile, Güçlü Türkiye” Vurgusu Bakan Göktaş, konuşmasını “Güçlü Aile, Güçlü Türkiye” vurgusuyla tamamladı. Önümüzdeki 10 yılın, aile yapısının güçlendiği, nesiller arası dayanışmanın arttığı ve toplumsal refahın yükseldiği bir dönem olacağını ifade etti. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

ABB’den Başkentli Çocuklara Ücretsiz Spor Desteği Haber

ABB’den Başkentli Çocuklara Ücretsiz Spor Desteği

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), sosyal destek alan ailelerin 6-16 yaş arasındaki çocuklarına yönelik ücretsiz spor kurslarına bu yıl da devam ediyor. Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı tarafından yürütülen program kapsamında çocuklar, Altınpark 100. Yıl Yüzme Havuzu ve Spor Kompleksi ile Sincan Atatürk Yüzme Havuzu ve Spor Kompleksi’nde uzman eğitmenler eşliğinde spor yapma imkânı buluyor. 8 FARKLI BRANŞTA EĞİTİM Çocukların fiziksel ve sosyal gelişimine katkı sağlamayı amaçlayan kurslarda, yüzme, voleybol, basketbol, mini futbol, okçuluk, dart, jimnastik ve güreş branşlarında ücretsiz eğitimler veriliyor. Programla ayrıca çocukların ekran bağımlılığından uzaklaştırılması, spor alışkanlığı kazanmaları ve yeteneklerini keşfetmeleri amaçlanıyor. Her dönem yenilenen kurs kayıtları için başvurular, https://sporvakti.ankara.bel.tr adresi üzerinden gerçekleştirilebiliyor. ÇOCUKLAR SAĞLIKLI BİR GELECEĞE SPORLA ADIM ATIYOR ABB Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı Beden Eğitimi Öğretmeni Burcu Özkalp, ücretsiz spor kurslarının ikinci yılında da kesintisiz sürdüğünü belirterek, “Geçtiğimiz yıldan bu yana başarıyla devam ettirdiğimiz bu hizmette temel gayemiz, 6-16 yaş arası çocuklarımızın ekran bağımlılığından uzaklaşarak fiziksel gelişimlerine katkı sunmak ve sosyal etkileşimlerini artırmak. Çocuklarımızın yeteneklerini keşfetmelerini ve sağlıklı bir geleceğe spor disipliniyle adım atmalarını önemsiyor, projemizi kararlılıkla yürütüyoruz” dedi. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

Manisa Büyükşehir’den Engelli Vatandaşlara Yeni Hizmet Haber

Manisa Büyükşehir’den Engelli Vatandaşlara Yeni Hizmet

Sosyal belediyecilik anlayışı doğrultusunda çalışmalarını sürdüren Manisa Büyükşehir Belediyesi, engelli bireylerin yaşamını kolaylaştırmaya yönelik projelerine bir yenisini daha ekledi. Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı koordinesinde yürütülen çalışma kapsamında engelli nakil aracı hizmeti başlatıldı. Daha önce ilçe belediyeleri tarafından sunulan hizmetin kapsamını genişletilirken, iki yeni araçla hizmet verilmeye başlandı. Araçların satın alma ve tadilat süreçlerinin tamamlanarak aktif şekilde vatandaşların kullanımına sunulduğu bildirildi. Başkan Dutlulu, “Hiç Kimse Yoksa Biz Varız” Hizmete giren yeni araçlarla ilgili değerlendirmelerde bulunan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, her zaman vatandaşın yanında olduklarının altını çizdi. Sosyal belediyecilik sözünü tutmaya devam edeceklerini belirten Başkan Dutlulu, “Hiç kimse yoksa biz varız. Büyükşehir Belediyemiz bünyesine kattığımız yeni engelli nakil araçlarımız artık Manisalı vatandaşlarımızın hizmetinde. Engelli bireylerimizin hayatın her alanında daha aktif ve özgür olabilmesi için tüm imkanlarımızı seferber ediyoruz. Halkımızın her anında yanında olmaya, Manisa’mız için sevgiyle ve azimle çalışmaya devam edeceğiz” dedi. “Hayatı Kolaylaştırmayı Hedefliyoruz” Manisa Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Volkan Sert, uygulamaya ilişkin yaptığı açıklamada, engelli yurttaşların günlük yaşamını kolaylaştırmayı hedeflediklerini belirtti. Sert, “Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak engelli yurttaşlarımızın hayatını kolaylaştırmak adına projelerimize bir yenisini daha ekledik. Daha önce ilçe belediyeleri tarafından sunulan engelli nakil aracı hizmetini artık büyükşehir belediyesi olarak devreye aldık. İki aracımızla hizmete başladık. Vatandaşlarımız, Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin resmi Wep sitesi üzerinden randevu oluşturarak bu hizmetten yararlanabilecek” ifadelerini kullandı. Vatandaşlardan Teşekkür Hizmetten faydalanan vatandaşlar da uygulamadan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Gazi uzman çavuş Yıldırım Yaşar Çiltaş, özellikle hastane süreçlerinde yaşadıkları zorluklara dikkat çekerek, “Hastanelere ilgi ve alaka yeterli olmuyor, çok zorlanıyoruz. Manisa Büyükşehir Belediyesi Sosyal Yardımlaşma Birimi’nden çok memnunuz. Bütün sorunlarımıza çare buluyorlar” dedi. Batuhan Çiltaş da desteklerinden dolayı Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu’ya teşekkür ederek, “Besim Başkanımıza ailem adına çok teşekkür ederim” ifadelerini kullandı. Kaynak: (KAHA) Kapsül Haber Ajansı

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.